Dipje tijdens autorijden--->energie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Re: Dipje tijdens autorijden--->energie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:16

Ik ga helemaal mee met Anoeska :j Al vind ik dan dus wel dat er een verschil zit tussen een dip en echt bijna in slaap vallen. Een dip is niet zo gek, in 't donker op de snelweg, ik krijg dan ook vaak een dip. Maar inderdaad, om je heen kijken, raampje open, dat houdt je wel fris :j Een dip zie ik dan ook meer als dat je aandacht verslapt zeg maar, vaak doordat je constant naar 1 punt zit te kijken.
Als je echt bijna in slaap valt, zou ik toch die powernap eens proberen, dan wordt 't gewoon echt gevaarlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:20

Nee,gelukkig val ik niet echt zowat in slaap hoor....ik blijf wel wakker,maar word gewoon moe...en dipperig(wel gapen,maar kan goed mn ogen open houden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:26

Ik ken het probleem (zelfde werk, ook met die tijden :+)
Wat ik nog wel eens doe, is op de groep nog snel een broodje maken voor onderweg.
Dan heb ik wat te eten onderweg, gelijk weer wat energie.
En veel snoep in de auto, werkt bij mij ook :+

Raampje open, muziekje aan, mensen bellen....

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:28

Ik heb een tijdje terug men vriend ook moeten wakker maken toen we plots richting vangrail reden. Door het schrikken was hij daarna wel weer klaarwakker.
Je denkt vaak ''dat gebeurt me toch niet' maar het kan dus wel en gebeurt in een fractie van seconden, dus ik zou toch voor de powernap gaan.

Ik slaap zelf sowieso nooit als passagier tijdens lange ritten om mee een oogje in het zeil te houden.

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:34

Suikers zou ik proberen vermijden.
Als de energie van de suikers niet gebruikt wordt, dan word je er moe van.
Raampje een beetje open voor frisse lucht, leuk muziekje aan en meezingen is wat helpt voor mij.