Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naaltje schreef:@ts; je woont niet toevallig in BredaNoord? want dan zou je haast denken dat 't hier veroorzaakt wordt door iets ''bredaas''
paracetamol eten ben ik mee gestopt.. omdat het 9 van de 10 keer niet hielp, en ik het zooi vind..
Alleen als ik moet autorijden pak ik ze nog, als ik voel dat het fout kan gaan. Omdat ik autorijden nogal riskant vind met hoofdpijn
jeetje ik ben echt blij met dat plek

heb totaal geen vertrouwen in 't fiet dat dat gaat helpen, maargoed 

)
. lisanne112 schreef:hier nog eentje..
ben nog niet zo oud, ( 16 ) maar heb al sinds klein afaan veel hoofdpijn.
heb nooit een ongeluk gehad met mijn hoofd ect. wel vroeger veel in het ziekenhuis gelegen omdat mijn nier voor de helft is afgestorven. daavoor wel veel medicijnen gehad. maar kan geen link leggen dat het daar iets mee te maken kan hebben.
ik heb ook vaak 3/4 x per week last, ik kan er af en toe ook zo boos om worden. het verpest voor mij vaak veel dingen.ben 2 weken geleden naar de dokter geweest en moet een soort van '' dagboek'' bijhouden, hoevaak ik het heb, wanneer, wat ik er voor slik, of ik misselijk ben enz enz.
asprine helpt af en toe wel en af en toe niet, soms word ik ook wakker met hoofdpijn. dan helpt niks er tegen!