Deed me geod
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Negerzoen schreef:Ik kreeg van een jongen uit mijn klas waar ik heel goed mee om ga toen ik een beetje maf aan het doen was een briefje met 'Doe maar normaal, je bent zo al goed genoeg.' Bedoelde die dat nou lief, of vond ie gewoon dat ik even moest dimmen?haha.

Sweet! pniekepnak schreef:Ik had zondag wel een leuke:
Ik zat in de kroeg, maar omdat ik maandag gewoon moest werken ging ik op een gegeven moment naar huis. Komt er een jongen naar me toe die vroeg waar ik heen ging. Toen ik zei dat ik naar huis ging zei hij: "Nou lekker dan, dan is er geen één mooie dame meer om naar te kijken!"
Tuurlijk, hij was zwaar op de versiertoer, maar het is tóch leuk om te horen!
Moesten we filmen en dat ging blijkbaar dus goed hihi
nate schreef:Ik ben gistermiddag en vanmorgen bezig geweest om een zending bij een klant te krijgen, was nogal moeilijk omdat het bedrijf waar wij mee samen werken dit niet hadden (er was door 1 van mijn collega's gezegd "ja hoor,kan wel geen probleem"), Nou echt wel dus, na een paar uren heb ik het rechtstreeks geregeld met de leverancier. En zij leveren dit rechtstreeks aan de klant.
Man helemaal blij... Bedankt voor de moeite, belt even later onze vertegenwoordiger op, wat ik gedaan had voor die klant..
Want hij moest alles van me weten, mijn naam, welke afdeling ik werkte...
Hij zei waarschijnlijk wil hij je iets opsturen voor je harde werk..
Zie ik toch als een mega compliment, ben benieuwd wat het is.