Whiplash, ervaring?..Wanneer is er sprake van?..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 14:15

ik heb in 2003 een ongeluk gehad toen zijn we van achter aan gereden
bij mij is toen wel de diagnose whiplash vast gesteld
eerste jaren veel last van gehad en wekelijks naar de fysio en manueel therapie
nu ik weer in het gips zit en 6 weken niet mag lopen zonder krukken heb ik weer last van mijn nek/schouder
maar ik hoef nooit meer in een attractie want dat gaat niet goed komen

detour

Re: Whiplash, ervaring?..Wanneer is er sprake van?..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 09:43

Moet je zien hoe lang de schade kan blijven..

Ik ben vanmorgen naar de fysio geweest ( erg leuke knul trouwens;) ) en hij zei dat het een voordeel was dat ik meteen na de klap veel heb bewogen omdat het relatief los leek aangezien de klap; mijn koppie zit scheef op de romp omdat de andere kant ahw de pijn compenseert.. heb oefeningen mee gekregen, mag even niet paardrijden e.d en moet volgende week dinsdag weer.. Ik moet echt oppasssen dat ik niet teveel ga doen, maar merk nu op dag drie dat het iets beter gaat. :)

bedankt voor alle betrokkenheid.

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:39

nee paardrijden lijkt me niet slim
als je valt dan heb je een probleem
ik ga half december weer naar mijn fysio
loop al 7 jaar bij hem
hihi hij zal het weten heb genoeg werk voor hem
hij mag wel een hele dag plannen voor alles
door het lopen met krukken heb ik nu ook weer enorm veel last van me nek en schouder en daardoor elke dag hoofdpijn
ben al 3 dagen zo duf dat ik gewoon vaak momenten heb dat ik duizelig ben en drijg flauw te vallen
gisteren ben ik door mijn gesommeerd te gaan liggen en niks meer te doen dat is dan wel weer lief

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:02

detour schreef:
Moet je zien hoe lang de schade kan blijven..

Ik ben vanmorgen naar de fysio geweest ( erg leuke knul trouwens;) ) en hij zei dat het een voordeel was dat ik meteen na de klap veel heb bewogen omdat het relatief los leek aangezien de klap; mijn koppie zit scheef op de romp omdat de andere kant ahw de pijn compenseert.. heb oefeningen mee gekregen, mag even niet paardrijden e.d en moet volgende week dinsdag weer.. Ik moet echt oppasssen dat ik niet teveel ga doen, maar merk nu op dag drie dat het iets beter gaat. :)

bedankt voor alle betrokkenheid.

Heel verstandig! Luister nu even goed naar je lijf en neem de tijd dan heb je de grootste kans dat je er niks blijvends aan overhoud.