mistid schreef:Ik moest ook van de ene op de andere dag stoppen (boze ouders die er achter kwamen..). Opzich is het te doen, maar niet als ze je er bijna elke dag mee gaan confronteren. Mijn ouders zijn namelijk heel erg tegen. Dus niet uit vrije wil gestopt.
Het is vooral moeilijk met uitgaan, nee zeggen als iemand je aanbied...
Ja dat snap ik, zal het ook nog wel moeilijk krijgen met uitgaan denk ik, daar zie ik ook best tegen op.
Maar dan denk ik gewoon aan mijn pappie die blij is dat ik stop en dan is het niet meer zo moeilijk om af te slaan haha en aan zwarte longen enzo. 
Maar je kunt het wel!
ik was vroeger wel echt een nicotinejunk. Nu dus absoluut niet meer en ben ook helemaal niet mee verslaafd
Als ik rook, rook ik dus enkel mijn eigen sigaretten uit egypte, als die op zijn stop ik helemaal, tot ik weer naar Egypte ga en weer die sigaretten kan kopen
Ik heb dus zoiezo 3 jaar dik als een locomotief gerookt. Sinds ik gestopt ben, ben ik wel wat meer gaan eten.
Je moet grenzen voor jezelf stellen. Als je meteen stopt heb je meer kans op terugval dan dat je het afbouwd omdat je nicotine-level dan ook drastisch word verminderd
.