Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anique_Vaandrig schreef:Ik heb geen ervaring met longkanker in mijn omgeving, wel met andere soorten kanker.
Wel heb ik een jaar op de longafdeling gewerkt en daar veel met patienten gewerkt met longkanker, van jong tot oud.
Weten ze wel wat voor longkanker het is? Is het een uitzaaiing? En weten ze of het kleincellig of niet-kleincellig is of hebben ze het daar niet over gehad?
Sterkte in ieder geval. En ga lekker dat dagje genieten van je man, dat is absoluut niet egoistisch. Niemand heeft er wat aan als jij straks opgebrand bent!

Maar iig belangrijk om over na te denken! nickyu schreef:denk dat de vraag ook is of het longkanker is of dat het
uitzaaiingen zijn vanuit de eierstok kanker
Donderdag komt de arts met een plan van aanpak en hoort ze of ze bij dit ziekenhuis blijft of toch naar het kankercentrum gaat. Ze willen wel starten met chemo om de groei te remmen, maar het is een aflopende zaak... Hoe vertel je in godsnaam je dochter van bijna 9 dat je dood gaat? Ben echt de hele middag/avond al lamgeslagen, heb er geen woorden voor. 
chipie17 schreef:Een leerling van mij heeft zijn moeder verloren aan longkanker binnen een half jaar. Zijn moeder heeft toen nog een boekje ingevuld voor haar dood: Mam, vertel eens.....verkrijgbaar bij Bruna http://www.verteleens.nl