Resistent voor pijnstillers en verdovingen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 09:29

Tandarts heb ik ook na 7 keer voelde ik nog niks.Het bleek dat mijn zenuwbanen in mijn mond anders liggen dan bij de meeste mensen.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 09:37

phormicola schreef:
Ik heb wel ondanks de diclofenac en nog twee andere pijnstillers 8 weken in bed liggen krijsen, daar niet van hoor :P

Ik heb een zus met rood haar, telt dat ook?
Heb een half jaar geleden m`n knieen verrekt. De week dat ik een doosje diclofenac weggewerkt heb, deden ze nog zeerder leek het wel. Terwijl op hetzelfde moment een collega haar vinger had gebroken, en na 1 pilletje diclofenac uuuuuuren pijnvrij was. En we hadden we dezelfde dosis.
Had de eerste dag trouwens heel sterke pijnstillers, maar de dag erop al niet meer geslikt, merkte geen verschil.

De eerste keer dat ik bij de tandarts verdoofd moest worden, zijn de verdovingen verdubbelt. :+
De keren daarna hebben ze op een andere manier verdooft en heb ik nergens meer last van gehad.

Ik slik nooit paracetamol of iets dergelijks, en de keren dat ik het wel slik heb ik niet het idee dat het iets doet.

Fenrir

Re: Resistent voor pijnstillers en verdovingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 09:40

Hm, dus toch iets van waar? Mijn moeder heeft een oersterk gebit en geloof ik nog nooit een verdoving gehad en neemt ook geen pijnstillers... maar mijn broertje heeft net kiezen laten trekken ivm beugel... ik zal hem eens vragen (ook rood haar) omdat ik benieuwd ben of ik de enige ben in mijn familie.

Die botbreuk klinkt niet fijn phormi... maar de rest herken ik wel, ik ben sowieso heel gevoelig (HSP) en veel geluiden, licht en aanrakingen doen me pijn. Ik kan niet eens heet gekruid eten verdragen want dan brandt mijn hele tong... en daar heb ik zelfs al last van bij bijv. pittige rucolasla. :+

Edit: voor rood haar heb je volgens mij meerdere genen nodig. Iemand kan gewoon een andere kleur haar hebben, maar wel zo'n gen dragen. Mijn moeder heeft rood haar en mijn vader donkerbruin, volgens mij hadden mijn broertje en ik geen rood haar kunnen hebben als hij er geen gen voor had... maar dat weet ik niet zeker hoor. ;)