Abeltje77 schreef:kun je niet relaxt blijven bokken vandaag? of download een gaaf pc-spel ofzo, en maak een pot thee en ga lekker computeren ofzo.
haha, heb je een suggestie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Abeltje77 schreef:kun je niet relaxt blijven bokken vandaag? of download een gaaf pc-spel ofzo, en maak een pot thee en ga lekker computeren ofzo.
eempiej schreef:Ik zou ipv de ibuprofen, paracetamol nemen. Pcm werkt namelijk meer koortsverlagend! dus dan zul je je ook wat beter gaan voelen denk ik.
Verder wel lastig om je zo beroerd te voelen. Ik zeg, alles achter elkaar doen en daarna weer lekker je bedje in
abeltje_xx schreef:ja, het is ws beter om het even rustig aan te doen, wie weet is het vanavond al wat beter, dan kan ik tenminste nog even het paardje gedag zeggen.Abeltje77 schreef:kun je niet relaxt blijven bokken vandaag? of download een gaaf pc-spel ofzo, en maak een pot thee en ga lekker computeren ofzo.
haha, heb je een suggestie
millennium schreef:Beterschap!
Hier ook 1 ziek! Snot loopt als water uit mijn neus, heb tranende ogen, hoofdpijn, bijholtes doen zeer, oren 'kraken' bij het slikken en gapen, jeuk in oren en in keel en alleen al bij het traplopen ben ik buiten adem.
Doe je wel voorzichtig met ibuprofen? Das best link spul, helemaal wanneer je er drie achter elkaar zit op te smikkelen. Ibuprofen is erg slecht voor je maag. Zeker wanneer je met een lege maag zit, kan het je maagwand doorbranden. Dus beetje mee oppassen hoor!