Ik vind niet dat je er helemaal niks van voelt, het is wel even een scherp prikje maar goed ik ben voor veel dingen gevoelig
dus wie weet hebben andere mensen er wel helemaal geen last van. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus wie weet hebben andere mensen er wel helemaal geen last van.

Het is goed vol te houden vind ik. Ik weet niet waar ze bij mij prikten maar heb wel eens een kies laten trekken. Tot nu toe zijn ze me mee gevallen.
.. Maarja, das 1 dagje.. Deed geen pijn ofzo, maar was gewoon ontzettend vervelend. Praten ging slecht, eten ging slecht.. En dat terwijl ik zo van kletsen en eten houd
..
).
ImkeTarek schreef:Ik heb ook meerdere keren verdoving gehad. Prikken in het tandvlees vond ik niet erg, in mn gehemelte vond ik minder.. Je "huid" zit daar behoorlijk strak.. Echt pijn deed t niet, maar t was gewoon niet prettig, kreeg dr tranen van in mn ogen (reflex ofzo?).
Eerste keer verdoving was links en rechts. Volgens mij mag dat alleen als je alleen aan de bovenkant zit? Dan heeft de verdoving geen invloed op je tong.. Toen moest ik kiezen laten trekken voor mn beugel.
2e keer was wel behoorlijk gevoelig, maarja, toen was mn verstandskies ook ontstoken en die moest eruit.. Toen boven en onder eruit laten trekken.
6 weken ofzo later 3e x verdoving, toen moesten mn verstandskiezen aan de andere kant worden getrokken.. Want had echt geen zin in weer die pijn van een ontstoken verstandskies (auwauwauw!!!)
Wat ik het vervelendste vond was het uitwerken van de verdoving na het trekken van mn verstandskiezen.. Wat voelde ik me toen zielig.. Maarja, das 1 dagje.. Deed geen pijn ofzo, maar was gewoon ontzettend vervelend. Praten ging slecht, eten ging slecht.. En dat terwijl ik zo van kletsen en eten houd
..
Nouja, 1 dagje zielig doen en vertroeteld worden door mam was stiekem ook best lekker
). Die voelt ook niet fijn.
Gehemelte ook vaak genoeg gehad, die is echt vrij naar inderdaad. En achterin je tandvlees (dus helemaal achterin) vind ik ook niet echt een pretje.
Ik krijg nooit "even" een prikje.
en een keer staken ze de naald erin en toen zat 'ie kennelijk niet goed, duwden ze hem een stukje omhoog. Dat doet echt pijn.
En ik ben ook wel eens in een zenuw geprikt. Ook absoluut niet prettig.
Fiffill schreef:Volgens mij is er geen plek waar ik ze niet heb gehaden een keer staken ze de naald erin en toen zat 'ie kennelijk niet goed, duwden ze hem een stukje omhoog. Dat doet echt pijn.
En ik ben ook wel eens in een zenuw geprikt. Ook absoluut niet prettig.
!
Kan je zo'n creme bij de tandarts krijgen of ergens anders?