ik weet niet zeker dat het geen stress is,maar kan het me niet voorstellen eigenlijk.
toen ik vorig jaar echt last begon te krijgen werkte ik 36 uur,geen zwaar of druk werk.
had mn paard die ik zelf verzorgde,en verder sliep ik alleen maar.
toen kwamen de drama's met ziekte en sterfgevallen in mijn nabije omgeving,daarna zijn mijn klachten wel erger geworden,waardoor ik dus op een gegeven moment thuis kwam te zitten.
na een half jaar thuis leek het beter te gaan (bleef wel moe en had nog veel slaap nodig) toen ben ik weer gaan werken voor 36 uur.
dit ging de eerste 2 maanden erg goed.toen ging het weer bergafwaarts en nu zit ik al weer 3 maanden thuis en ik voel me nog even belabberd.
gelukkig hoef ik nu niet vroeg op,niet de hele dag bezig te zijn,maar de klachten worden er niet minder van,het wordt alleen iets draagzamer.
ben trouwens blij met alle reacties die ik in t topic en via de pb krijg,er fijn dat er zoveel mensen meedenken en af en toe een hart onder de riem steken.
ook erg apart dat er mensen zijn die bijna dezelfde klachten hebben en waar ook niks gevonden kan worden,voor hen ook erg vervelend,voor mij op dit moment wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben.