.Ik heb dat zoiezo al niet van me eigen!
.http://94.100.116.146/996650001-9967000 ... _EeC1.jpeg
Nee ik wil dat zelf ook helemaal niet hoor!
. Maar ik vroeg me dat gewoon af hoe mensen dat doen zegmaar van die bogen zoals focussed het heeft. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Maar ik vroeg me dat gewoon af hoe mensen dat doen zegmaar van die bogen zoals focussed het heeft.
Ik heb ook een beetje hetzelfde model als focussed tegenwoordig, alleen is mijn aanzet ietsje breder. Ze hebben gelukkig een vrij natuurlijk model dus ik hoef er weinig aan te doen, alleen wat bij te werken. melissaxx94 schreef:ziet er indd moooi uit!.
Ik heb dat zoiezo al niet van me eigen!.
http://94.100.116.146/996650001-9967000 ... _EeC1.jpeg
Nee ik wil dat zelf ook helemaal niet hoor!. Maar ik vroeg me dat gewoon af hoe mensen dat doen zegmaar van die bogen zoals focussed het heeft.
Zie ik heel veel meisjes mee lopen, wss een vaak voorkomende wenkbrauwvorm ofzo

melissaxx94 schreef:ziet er indd moooi uit!.
Ik heb dat zoiezo al niet van me eigen!.
http://94.100.116.146/996650001-9967000 ... _EeC1.jpeg
Nee ik wil dat zelf ook helemaal niet hoor!. Maar ik vroeg me dat gewoon af hoe mensen dat doen zegmaar van die bogen zoals focussed het heeft.
.jpg)
Focussed schreef:Nooit dat soort tutorials volgen als je niet zulke wenkbrauwen hebt van jezelf.
Als jij (zoals bijv. Peuk) 1/3 omhoog, 2/3 omlaag hebt en je gaat met zo'n tutorial aan de slag zit je binnen no time met Pipo-wenkbrauwen.
Sokje_6 schreef:Tsja. Ik heb lichtelijke borstels en ze horen nou eenmaal bij me.
Ik ga ze niet weghalen omdat dat mode is, ze hebben nut (echt nuttig als je in een regenbui moet fietsen!!) en het zou bij mij ook zeker niet mooi staan.
Maar bij sommige mensen staat het wel mooi, maar helaas weten nog steeds heel veel mensen niet dat mode bij je moet passen en verbouwen hun halve gezicht. Achteraf zien ze dat het oude eigenlijk mooier was maar helaas, dan is het al te laat.

Peuk schreef:Ik vind het altijd zo zonde als mensen van die dikke wenkbrauwen hebben, als je je wenkbrauwen epileert krijg je een veel frissere blik. Dan heb ik liever dunnere wenkbrauwtjes dan van die swiffers boven me ogen.

serieus, ken je iemand die dat doet?! Focussed schreef:Sokje_6 schreef:Tsja. Ik heb lichtelijke borstels en ze horen nou eenmaal bij me.
Ik ga ze niet weghalen omdat dat mode is, ze hebben nut (echt nuttig als je in een regenbui moet fietsen!!) en het zou bij mij ook zeker niet mooi staan.
Maar bij sommige mensen staat het wel mooi, maar helaas weten nog steeds heel veel mensen niet dat mode bij je moet passen en verbouwen hun halve gezicht. Achteraf zien ze dat het oude eigenlijk mooier was maar helaas, dan is het al te laat.
Ben jij ook zo iemand die z'n benen niet scheert omdat dat haar nuttig is?
Dat ik bescherming heb tegen de regen is een bijkomend pluspunt! 
Peuk, ik kom niet meer bij van je bericht!!

) 
Lekker zo dicht geplamuurd, pancake
Citaat:Jup, ik ken inderdaad iemand die dat doet
Sowieso is dr hele verschijning neppig, dus dat akn er ook nog wel bij
Ik zweet zelf nooit echt veel, maar je wenkbrauwen zijn niet voor niks zo geplaatst, net zoals de natuur het neit zomaar leuk vond om de haren van een paard allemaal dezelfde kant op te zetten: ze voeren water/zweet af.
)