iemand enig idee om dunnere kuiten te krijgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 16:45

Ik heb ook altijd al vrij stevige kuiten gehad. Ik ben nu onlangs 32kg afgevallen en ik heb ze nog steeds.
Ondertussen pas ik wel in de meeste laarzen, maar lang niet altijd. Ik zit nog altijd rond de 42cm kuitmaat ongeveer.
Volgens mij zit er ook weinig vet op zich rond m'n kuiten, veel spier (het voelt toch hard aan :) )

Yessy

Re: iemand enig idee om dunnere kuiten te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:37

Ik heb zelf hele smalle kuiten (omtrek 33 cm) en merk dat ze breder worden als ik veel fiets en/of hardloop. Helaas kwam ik daar achter nadat ik perfect passend achterlijk dure laarzen had gekocht :+

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:42

ik heb ook wel een beetje stevige kuiten.
we waren aan het gymmen en toen moesten we onze benen buigen, roept er zo'n meisje:jemig wat heb jij een kuitspieren!!
en dat klopt ook wel, ik fiets 34 km per dag en rij 6 keer per week paard.
maar mijn kuiten zijn verder wel gewoon normale dikte, geen ballonkuiten gelukkig.
ik krijg alleen mijn laarzen nog nauwelijks dicht... ;(

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:45

Yessy schreef:
Ik heb zelf hele smalle kuiten (omtrek 33 cm) en merk dat ze breder worden als ik veel fiets en/of hardloop. Helaas kwam ik daar achter nadat ik perfect passend achterlijk dure laarzen had gekocht :+

Das wel een beetje beroerd _O-

Nu ben ik zelf ook niet bepaald een van de slankste. Heb ook beste kuiten. Maar inderdaad wel gespierd. Fiets veel, actief aan waterpolo gedaan, loop ontzettend veel met de honden en rij paard. Ben een tijd geleden best afgevallen, maar geen cm van de kuiten af....

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:46

Ook ik ben "gezegend" met flinke kuiten. ^) Ik fiets 14 km per dag (op en neer) naar school en ik loop 2x in de week hard (en paardrijden, uiteraard :+) , is wel te merken aan mijn kuiten: zijn voornamelijk spieren. Toch blijf ik hoop houden dat ik mijn kuiten dunner kan krijgen dmv gewichtsverlies. :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 22:20

Botox!

In Hong-Kong was dat helemaal hip, je kuiten dunner laten worden door botox.

Wat je vooral niet moet doen is die spieroefeningen e.d. Je kunt het beste gewoon niets doen. Mijn moeder heeft namelijk echt (extreem) dikke kuiten, en dat is een bonk spier. Die past in geen een laars.
Vandaar ook de Botox behandelingen die ze er tegenwoordig voor doen, Botox zorgt ervoor dat de spier niet meer goed kan aanspannen en dus zal hij gaan slinken omdat hij minder gebruikt wordt.

XAnoukdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:37

Bij mij is het net andersom dunne kuiten en ook nergens goede rijlaarzen te vinden, dus snap jou probleem!
3 opties wat rondsnuffelen op bokt markt/ marktplaats,
Of ze laten opmeten, of misschien weet iemand een speciaal merk daarvoor

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:00

Ik ken het probleem..
Mijn kuiten zijn ook aan de forse kant, het is alleen spier en bouw, knoerthard ook.. Maar heb nu gelukkig een mooi paar rijlaarzen dus ik kan vooruit ;)
Mijn kuiten is het enige waar ik met trots kan zeggen dat er geen vetjes zitten haha :')