Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik zal er mee moeten leven want zo'n virus gaat nooit weg uit je bloed.
.
hetbommeke schreef:Hier ook een Pfeiffer patient, ik heb het gehad op mijn 18e rond mijn eind examen. De hele zomervakantie naar de knoppen, ik kon heel weinig behalve slapen, dat kon ik als de beste.
Nu ben ik 36 en nog zijn er momenten dat ik een terugval heb. Duurt meestal maar een paar dagen maar het is weer het bekende Pfeiffer gevoel: al kapot zijn als je alleen maar dénkt dat je naar de keuken moet lopen om een glas drinken in te schenken.
Eind vorig jaar diverse malen in het ziekenhuis gelegen door een galblaasontsteking en de nodige complicaties. Toen is er vaak bloedgeprikt en ik kreeg de opmerking dat ik pfeiffer had gehad omdat ze dat konden zien, zelfs na 18 jaar!!!!![]()
Ik heb er voornamelijk last van als mijn weerstand sterk is afgenomen, om die op peil te houden slik ik Vit. C 1000 mg Time Released. Vooral dat laatste is belangrijk dan neemt je lichaam het de gehele dag op, anders plas je het zo weer uit. En Omega 3 capsules en Floradix tabletten, hier zit ijzer in en is ook erg goed voor je weerstand.
Verder sterkte ermee, neem jezelf in acht, des te eerder ben je ervan af, voor zover mogelijk.

Dacht 4 jaar terug dat ik weer helemaal gezond was en deed weer net zoveel als voor pfeiffer, ging weer stappen, was weer het sporten aan het opbouwen etc. alleen gaf mijn lichaam sneller dan ik gewend was aan dat ik moe was maar ik luisterde er niet naar met als gevolg dat ik in een keer instortte en een paar maanden als een zombie leefde