En GC, zou je voor mij een aantal merkjes in je kleding na willen kijken? Dan kan ik daar eens op gaan zoeken! En anders moet ik gewoon een keer naar een ijs koud buiten land, misschien vallen de winters hier dan mee 
@ Karin: Mountain Horse ken ik wel inderdaad! Zal eens gaan rond kijken. Zitten soms ook wel vesten of shirts tussen die ook gewoon zo voor dagelijks kunnen meen ik! Ik heb zelf altijd leren rijschoenen en leren chaps, chaps zitten wel warm, want zogauw ik die uit doe terwijl ik nog buiten ben dan krijg ik spontaan kramp in mijn kuiten van de kou..
En Thermo schoenen karin? Zijn dat lompe rijschoenen of niet?

Die zou ik toch graag hebben! Jammer dat dit bijvoorbeeld niet zo mooi is bij je normale kleding!

Kan best een miep zijn. Maar inderdaad als het mijn voeten warm houd dan is het prima! En die schoenen vallen nog wel mee qua lompigheid! Mijn thermoboots (Ook van mountain horse meen ik) zijn voor het rijden voor mij veel te lomp. Aantal keren van het paard gedonderd en door die laarzen met mijn voet blijven hangen waardoor ik een aantal keer na getrapt ben!
dat is geen geld! En dat voor warme voetjes in de winter! Waar heb je ze vandaan?