geschopt door paard, Bovenbeen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monica08

Re: geschopt door paard, Bovenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:09

Ik heb in februari ofzo een trap tegen mijn bovenbeen gehad. Werd ook helemaal dik, rood & pijnlijk. Ben niet naar de HA geweest ;) Heb een week niet kunnen rijden, het voelde telkens aan als een soort spierpijn ofzo!
Ik koelde als er weer zwelling kwam en voor de rest rustig aan.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:10

Ik heb dat een aantal jaren geleden ook voorgehad. Bleek niks echt eraan overgehouden te hebben, maar had wel voor een jaar een duidelijke bloeduitstorting. Eerst zwart-paars voor toch een maand of 6, dan paars, blauw, groen, en zo verder. Veeeeel van die gel opsmeren, blijven doen, want dat helpt wel echt. Je blijft een hele tijd zo'n keiharde kern voelen (gestold bloed, zeker?), maar dat geneest traag, maar zeker.

Bezoekje aan je arts is natuurlijk nooit slecht.

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-10 19:18

monica08 auw...met ijzers.. Niet ..rijden zit er niet in voor mij
vandaag al weer 5 onder men kont gehad..
Rijden is men werk.. zoon 10 per dag.. Nu maar de goede tolters gereden, dat deed het minste zeer.. ( als ze gewoon recht door gingen .. :+ )

Ik heb net Voltaren emugel gehaald, schijnt heel goed te zijn voor kneuzingen en spieren.. Dus ik ben fanatiek aan het smeren..

Diertjec het was voor mij al dag 3 nu dan voor mij... Maar het ging vanmorgen dus echt ondragelijk meer zeer doen, vandaar ook het topic ..

Morgen laatse werk dag, dan ga ik jullie rust advies eindelijk uitvoeren.. ( het was een beetje lastig, ik ben vorige week een week flink ziek geweest en dus niet kunnen rijden met koorts.. en nu meteen dit weer.. dus kon het gewoon niet veroorloven weer niet te rijden..)