Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vanaf toen at hij spinazie.. een ander meisje (zusje van een vroeger vriendinnetje) at geen aardappel als je zei dat het aardappels waren, dus zeiden ze nee dat zijn speciale frietjes en huppa ze at het 
super lekker!!!
hij is nog steeds geen groente fan maar eet het wel. en groentes in de mixer gooien zodat het er niet meer uitziet als een groente deed mn moeder ook altijd en het dan ergens doorheen mixen (misschien door de aardappel pannekoek heen).
hahaha wat hebben we daar een lol om gehad.
Loose schreef:ben zelf trouwens aupair geweest, en als de kinderen iets niet lustten zei ik: oke, dan smeer ik wel een broodje voor je. of: oke dan eet je maar niet. haha ineens aten ze het dan wel op.
fojoe schreef:we hadden zaterdag een uitgebreide bbq met ook enorm veel keuze in bijgerechtjes.
mijn jongste zoontje heeft alleen maar droog brood gegeten
En in de winkel smeekt hij om brocoli, bloemkool en spinazie
.
).
Komt wel goed. TolineS schreef:. Maar dan blijven er dus nog 3 dagen over en die wil ik graag gewoon aardappels vlees en groente doen...
en toch groot geworden.
) en heb zelf geen kinderen, MAAR: de dingen die ik niet lustte, heb ik -op enkele uitzonderingen daar gelaten- allemaal leren eten doordat mijn mama ze dan héél fijn onder mijn aardappeltjes oid sneed zonder dat ik het wist. Ook heeft ze me een keer calamares doen eten door te zeggen dat het kip in een korstje is
En nu kan ik niet meer zonder! Wat bij ons thuis ook àltijd werd gedaan, en waar ze nog steeds heel consequent in is, is dat als ik iets niet lust ik TOCH moet proeven, al is het maar 1 klein stukje. Vroeger hielp 'de boze blik van opa' me ook wel eens om toch maar dat kleine hapje binnen te gooien