Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Equidea schreef:Weet je wat wel helpt, flink het zweet tussen je billen werken (20 stallen uitmesten ofzo).
Is bewezen dat dat je hormoonspiegel (of was het gi-spiegel?) verbeterd waardoor je minder tussendoortjestrek hebt.
haha Maikaatje schreef:Zijn er ook mensen die gestopt zijn dat ze merken dan hun chipsbuik krimpt?
Mijn zus is laatste tijd 20 kilo afgevallen door haar ziekte. En nu eet ze wel veel chips ook. En haar buik is gewoon dik. En de rest is ze echt spriet. alles komt aan op de buik.
Maikaatje schreef:Zijn er ook mensen die gestopt zijn dat ze merken dan hun chipsbuik krimpt?
Mijn zus is laatste tijd 20 kilo afgevallen door haar ziekte. En nu eet ze wel veel chips ook. En haar buik is gewoon dik. En de rest is ze echt spriet. alles komt aan op de buik.
MoonChloe schreef:MoonChloe schreef:Stap verder ook weer op fiets, een eigen auto betekent niet dat je automatisch maar moet stoppen met fietsen
Dit wel gelezen?
(schaam schaam) Maar dit wil ik wel proberen te veranderen
Maar ik ben nog niet aan begonnenn Shiirley schreef:Mijn vriend en ik zijn ook gestopt met chips eten want er gingen ook aardig wat zakken doorheen!
Sinds we zijn samen gaan wonen heb ik geen chips en snoep of ongezonde dingen gekocht, maar om toch te kunnen snoepen s'avond heb ik druiven en fruit gekocht! En zo af en toe eten een stukje stokbrood.
Dus mijn tip: je chips vervangen door fruit, super gezond, het vult, en je kan toch snoepen succes!
)