Haha en ja het werkt. Is ff uitvogelen hoe je dat doet maar het kan

(Met je duim je oren dicht doen, met je wijsvingers je neus en de rest van je vingers de beker oppakken. Ow en een licht bekertje is wel het makkelijst)
Succes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
)
Bzoem schreef:Hm ik heb meestal de hik tijdens het avondeten, moet zeggen dat ik hem nu al een tijdje mis. Of we raken er aan gewend hier thuis. En het is meestal alleen met eten op plekken waar ik mij op m'n gemak voel. En ik eet niet te snel, eerder te langzaam. En een schattig hikje is het ook niet, soms komt er zoveel lucht bij vrij dat ik als een onbeschofte zit te hikboeren. Meestal negeer ik het en ga gewoon verder met praten/eten etc. Want als ik er op ga letten en m'n adem inhoud of iets dan hik ik daar dwars doorheen.
En spontaan heb ik nu gehikt terwijl ik dit typ
Maar ik wil best die 7 slokken water proberen, al ben ik bang dat het tussen de oren zit wat het aantal betreftMaar he als het voor jou werkt?
Wat wel echt schijnt te werken is eh stimulatie van je achterste, omdat je dan van schrik bepaalde spieren aantrekt en je ademhaling en middenrif ff gereset wordt. Maar ook dat weiger ik uit te proberen, zeker tijdens het avondeten.

Mas schreef:Water drinken helpt mij ook niet zo. Wel bewust mijn ademhaling vertragen en elke keer slikken tussen in en uitademen... Zoiets:
- inademen
- slikken
- uitademen
Na een paar van die series is het meestal over.
Tot mn glas leeg is! Jennnnn schreef:toen drukte mijn leraar op een plekje in m'n nek.