Shape Up shoes, wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 10:36

Menino schreef:
Ik heb wel fitflops... ander merk, zelfde idee alleen dan in slipperuitvoering.
Zitten ge-wel-dig :D Echt alsof je op kussentjes loopt :D

die heb ik ook, lopen echt super maar slank word je er in mijn ogen niet van hoor...

de sketchers moeten wel erg fijn lopen heb ik gehoord, maar ook hier geloof ik niet in de werking...

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:01

ik heb er ooit een relcame over gezien op een of ander teleshop programma, ik heb ze hier zelf niet in de winkel zien liggen..
ze lijken me best lekker lopen maar ik zou ze zelf niet kopen eerlijk gezegd. :+
volgens mij zijn ze ook abnormaal duur..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 15:33

Trieske_ schreef:
Menino schreef:
Ik heb wel fitflops... ander merk, zelfde idee alleen dan in slipperuitvoering.
Zitten ge-wel-dig :D Echt alsof je op kussentjes loopt :D

die heb ik ook, lopen echt super maar slank word je er in mijn ogen niet van hoor...

de sketchers moeten wel erg fijn lopen heb ik gehoord, maar ook hier geloof ik niet in de werking...

da's waar.... Ben ook altijd bang dat mensen denken dat ik ze heb gekocht omdat ik seireus geloof dat ik slank word van die dingen... Ik bedoel, toen ik ze kocht wist ik niet eens iets over de achterliggende gedachte van het afvallen enzo... Alleen dat ze heeeerlijk zitten :D :D Dus ja, maar we(of naja ik :') ) dwalen af over fitflops :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:06

dammie1 schreef:
BBreedveld schreef:
Jaa! Zijn dat geen sketchers? Of Fitflop-schoenen? Ik wil ze ook, ben helemaal fitflopfan (haha, wat een woord!) maar ben te kouwelijk om ze onder de 20 graden nog te dragen.

Je hebt ook fitfloplaarzen hoor! Die zijn wel gruwelijk duur en lelijk.

Gelukkig zijn ze niet allemaal lelijk. 1 model lijkt op de Uggs, die heb ik. Fitflops zijn fijn :j
En ze krijgen nu superleuke gympen: http://www.fitflop.com/ :D

En de schoenen van dit plaatje ken ik niet, maar ze deden me denken aan de Sketchers?

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:14

Heb deze in de winkel aan gehad, maar vond ze niet fijn. Echt veel te zwaar, het lijkt alsof je over het strand rent over het mulle gedeelte.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 16:18

Laatst bijgewerkt door SETEFURII op 07-09-10 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-10 16:20

Volgens mij zijn het inderdaad Sketchers :j
Ik zal die Fitflops ook nog eens kijken...

Edit: die Fitflops zijn véél eleganter om te zien! In Maidstone zitten meerdere winkels, ik ga er (denk ik) donderdag even heen voor informatie en om te passen...

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:47

Ik vind ze ZO verschrikkelijk :x Kan me ook niet voorstellen dat dat goed kan zijn voor je gewrichten enz. Mijn moeder was er ook opeens helemaal fan van en wilde ze hebben (gelukkig heeft ze ze niet genomen) maar mensen die ik erop zie lopen lopen echt heel ongemakkelijk lijkt het, en ze staan ook absoluut niet stabiel. Een verkoper stond de hele tijd te wiebelen toen mijn moeder er wat over vroeg. Mijn moeder heeft wel FitFlops en daar is ze helemaal gelukkig mee, maar die zolen zijn gewoon plat, en niet bol, dat lijkt me veel beter want kan me niet voorstellen dat zo'n bol onder je voeten goed kan zijn :n

Bij mij zullen ze nooit in huis komen ;)