Paintlinger schreef:Dormicum heeft wel een andere grappig bijwerking: Je krijgt er honger van
Nou dat heb je toch wel na een dag je leeggescheten te hebben en niet mogen eten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind het echt een combi van zeewater met verdikkingsmiddel waar ze een citroensmaakje hebben ingekwakt...Jakkie.... Bovendien duurde het bij mij 12(!) uur voordat die handel ging werken. Het werd dus nog even spannend of ik het onderzoek mocht ondergaan.
Die dag is ook totaal weg uit m'n geheugen. 
) Ik was gewoon helemaal wakker, heb nog volop grapjes lopen maken op de operatietafel, maar de hele operatie ging een beetje langs me heen. Ik wist heel goed waar ze mee bezig waren, maar het deed me niet zoveel meer. 
. Wat genant zeg, lag ze op die uitslaapkamer allerlei onzin uit te kramen: 'De dokter is George Clooney, ik weet het zeker, wat een stuk!'. 'Is die ouwe sok na mij ook al geweest?' Uhhh mam...die man ligt naast je nu. Haha, het was écht heel erg. Ze wist er een dag later niks meer van. Bramasole schreef:Nou Wietsje, dat is inderdaad niet echt fijn. Maar ja ... als het nodig is.
Aan de andere kant ook heel begrijpbaar van de internist dat hij me goed onder controle wilt houden, want ze kunnen het niet altijd in de bloeduitslagen zien.
.Iris82 schreef:Naja, ik heb ook een keer een kip gezien die met de 4 dubbele dosering euthanasiemiddel nog niet dood was. Mensen en dieren kunnen zo verschillend reageren...
Bramasole schreef:Het is zo voorbij en het eindresultaat maakt me blij.
Het kan van alles zijn en je maakt je toch zorgen.