Pijnstillers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 19:03

nektosha schreef:
Wow, wat een berg reacties zeg ! Super!

Ik nam nu 3 zakjes brufen bruis 600 mg en nog 6 of 8 paracetamol per dag om het een beetje leuk te houden en dan nog klapte ik van de pijn, terwijl ik geen aansteller ben...

Maar, de kies is eruit, gossie, wat was ik blij met de verdoving zeg! Die gevoelloze neus en wang nam ik maar voor lief, maar ik had in ieder geval geen pijn meer.

Voor de verdoving uitwerkte heb ik nog 2 paracetamol genomen en ik moet zeggen dat ik zó blij ben dat dat ding eruit is!
Nauwelijks pijn meer :D .

Ik weer er alles van...heb nog niet heel lang geleden een verstandkies laten trekken. Let er wel op, dat de verdoving nu nog werkt je de pijn niet voelt. Ik heb van het trekken opzich ook een paar dagen last gehad en je kan er ook wat koorts van krijgen. Slik dus op tijd weer een pijnstiller voordat de verdoving helemaal is uitgewerkt, kan deze de tijd nemen in te werken.

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-10 19:40

ik heb te vroeg gejuichd.....

na mijn werk kotsmisselijk en gespuugd in de auto....thuis op de bank in slaap gestort en nog helemaal gaar.
Heb nauwelijks pijn meer, dat scheelt.
Wel misselijk en doodmoe, maar heb ook een heftige periode achter de rug, scheelt waarschijnlijk ook.