Al een maand "ongesteld"

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miepje17

Re: Al een maand "ongesteld"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 17:02

Als ik jou was had ik toch naar die dokter gegaan hoe vervelend of niet.. En een maand ongesteld .. pfoehh ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken!

Succes!

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 12:10

ik moet deze week stoppen met de pil, en daarna komen voor een onderzoek.. :(

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 13:59

ik vind het niet goed klinken, goed dat je al langs je ha bent geweest!
4 weken is volgens mij echt ongezond lang, ik ben het meestal 5 a 6 dagen.

ceso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 19:18

Kan het niet zijn dat je bloedarmoede hebt? Dan kan je ook maar blijven bloeden zonder dat het stopt. Ik weet trouwens niet of dat dan ook door de pil heen gaat..

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 20:06

sowieso heb ik pas geleden nog gerprikt op bloedarmoede, dat was niet het geval. Ben ook heel veel moe al 1 jaar ofzo, en 3 jaar terug heb ik pfeiffer gehad. Verder heb ik net zoals het topic starter al 3 jaar langs zeker elke maand blaasontsteking :( krijg telkens "gewoon" antibiotica mee, en dat werkt gewoon niet.. inwendig onderzoek gehad.. en fijn, ik heb het 10x zo snel als een "normaal" iemand. wel de laatste keer toen ik ging bloed prikken waren mijn witte bloed lichaampjes iets verhoogd.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 14:31

Bloedarmoede is al uitgesloten..Moet nog 8 dagen wachten tot mijn strip op is, en dan gaan ze eindelijk verder kijken.. Ben inmiddels alweer een beetje ongesteld geworden, met iedere keer ook last bij het plassen.. Dus voelt weer alsof er een blaasontsteking op komst is...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:33

ben 2.5 maand aan een stuk ongesteld geweest. De ene keer leek het bijna weg et gaan en de dag erop leek het weer juist alsof ze net begonnen waren... Bij mij was het mijn pil die niet meer bij mijn lichaam paste. :) Het hoeft dus niet perse iets ernstigs te zijn maar hoe dan ook erg verstandig dat je het laat nakijken! :)

_daf_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:00

Ik ben na mijn (eerste) bevalling bijna een jaar lang aan één stuk, in ieder geval altijd een beetje, ongesteld geweest.
Ook voor mijn zwangerschap kwam ik al steeds door de pil heen.
Wat ik je in ieder geval uit mijn ervaringen aan kan raden, laat je neit maarzo een zwaardere pil aanpraten. Dat is bij mij wel geprobeerd. Ik werd er vreselijk ziek van, het hielp neit en sterker nog, het werd steeds erger.
een uitstrijkje is idd een goed idee. Mocht daar ook niks uitkomen: laat je bloed eens prikken en je hormoonwaardes controleren...!