Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:Dapper dat je het hier post, maar meid écht, je kunt dit niet in je eentje oplossen. Door middel van professionele hulp en aangifte kun jij aan jezelf werken en er weer helemaal bovenop komen.
Hoe kan 't dat jouw vrienden, familie en ouders niks merken van jouw ongelukkigheid?? En je vriendinnen die avond niks hebben gemerkt, je was ineens buiten, daarna overstuur, mijn vriendinnen zouden dit toch wel heel snel in de gaten hebben hoor.
Sterkte.
nicole3939 schreef:Als jij mijn dochter was, zou ik het toch fijn vinden als jij het tegen mij zou zeggen. Ik zou zonder bedenkingen mijn dochter voor 100 % geloven en samen actie ondernemen, op het tempo wat jij bepaalt.
Kun je hier niet met jouw ouders over praten?? Hoe is de band met jouw ouders?? Zij moeten toch ook in de gaten hebben dat jij je niet gedraagt zoals jij normaal doet??
Hier kom je niet alleen uit, ga praten met iemand, LAAT JE HELPEN!!
Zo verder gaan heeft geen zin, je komt alleen maar dieper in de put te zitten.
Als je moeilijk erover kan praten geef jouw moeder of degene die jij vertrouwt, jouw OP.
Kom op meiske, je kunt het!
nicole3939 schreef:Heb jij niet iemand anders die jij echt vertrouwt?? Tante, zus, vriendin?
Kosta schreef:Wat vreselijk dat je dit is overkomen en ik vind het al heel knap dat je het hier durft te vertellen. Dat is al een stap in de goede richting.
Lieverd, ga met iemand praten, laat die iemand je helpen om aangifte te doen en om vooral mee te gaan naar een huisarts, zodat je de juiste hulp krijgt. Echt je moet dit doen voor jezelf, maar ook voor andere waar hij dit bij zal proberen. Ik weet niet waar je woont en hoe oud je bent, als je wilt en eraan toe bent, dan kun je ook contact met me opnemen. Ik wil je wel helpen.
Klinkt je misschien vreemd in de oren, want je kent me natuurlijk totaal niet, maar ik ben moeder van een 12 jarige dochter en ik zou willen als haar iets overkomt en zij dit op deze manier zou uiten er ook iemand haar zou helpen om dit tegen mij of wie dan ook te vertellen.