Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mikkk schreef:Ik heb de link even doorgelezen. Blijkbaar heb ik dus nog geen ontsteking, want het is niet rood, niet dikker en niet warm. Nou dat is al weer een opluchting. Maar zeer doet het nog wel haha. Zou ijs ook helpen?
Een koelkompres wil ook goed helpen, 10 minuutjes is lang genoeg en niet direct op de huid, dus met een theedoek er tussen etc.Mikkk schreef:
Nou da's helemaal niet best. Moest je op krukken lopen of zo?
@ Eydis, zo zeer doet het gelukkig nog niet, maar wil het ook absoluut niet zo ver laten komen

) is de pijn gelijk terug.
Uiteindelijk heb ik er anderhalf jaar meegelopen en heb ik een jaar moeten herstellen. Ik wist niet wat het was en ging dus gewoon door met hardlopen
Toen het te erg werd ben ik ook maar eens gaan googlen en toen ben ik direct gestopt. Ik had een jaar nodig om te herstellen, nu heel soms, als ik te diep ben gegaan met hardlopen, of te weinig rustneem tussen twee keer hardlopen in, voel ik het nog. Dan pak ik even een dag extra rust en ben ik geheel pijn vrij.
Het begon rechts en later is ook links begonnen.
Mikkk schreef:Ja precies, ik dacht ook al dat het nog geen ontsteking was toen ik de andere 'literatuur' las.
Wat heb jij er tegen gedaan?
. Ik heb er vaak behoorlijk last van, hoewel ik waarschijnlijk al aan een heel deel pijn gewend ben. ontstekingsremmers kunnen nog eens helpen. verder doe ik er niet zoveel aan. 
Ik heb nog nooit zo'n pijn gehad..
Trap oplopen en ik kwam bijna huilend boven van ellende.. Tegenwoordig doe ik super voorzichtig. Wat bij mij 'hielp' was gewoon veel rust nemen en dingen die pijn doen vermijden.. Ben nog steeds super voorzichtig als 't om hardlopen e.d. gaat dat het weer terugkomt..