Ervaringen borstvergroting? (Bergmankliniek)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

take_one

Re: Ervaringen borstvergroting? (Bergmankliniek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:15

Nou maar goed dat pijnen verschillen zeg. :D
Vooral de eerste week.. heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar paractamol hielp niet.. heb geloof ik elke nacht wel 3 spuiten bij gekregen in m'n buik van de pijn. ;(
Zelf nu heb ik nog pijn, kun je na gaan..

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:18

Jeetje... Dat is niet mis.

Dit is trouwens de resultaat van mijn neuscorrectie.

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

Dit is ongeveer 3 weken na de operatie.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:19

Misschien even heel kort door de bocht he. Maar als een oorcorrectie al zo'n verschrikkelijke pijn doet, zelfs een half jaar na de operatie, hoe denk je dan dat je een borstvergroting gaat ervaren/doorkomen?

Dat is wel echt mooi geworden Ylana!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:20

Wauw jeetje dat is een heel verschil!!! :D
Ben je er blij mee, denk het wel he? :D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:20

Raggel schreef:
Misschien even heel kort door de bocht he. Maar als een oorcorrectie al zo'n verschrikkelijke pijn doet, zelfs een half jaar na de operatie, hoe denk je dan dat je een borstvergroting gaat ervaren/doorkomen?

Dat is wel echt mooi geworden Ylana!

Gewoon hetzelfde, kan nog wel een keer pijn aan. ;)
Als ik maar kan slapen op m'n zij na een week of ietsje later, ben ik de gelukkigste vrouw van de wereld.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:21

Héél blij inderdaad!

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:21

Ik heb geen ervaring met zulke operaties (ben 16 :P ), maar ik zou het gewoon niet doen.. Voor mij is het gewoon dat je een stukje van jezelf niet accepteert..Iedereen heeft wel dingen waar die niet tevreden over is, maar ik denk dat het het fijnste voor jezelf is als je jezelf gewoon kunt accepteren zoals je bent. Niemand is perfect, anders was je wel een barbie.

Ik heb zelf mini borsten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:44

Ts, jouw ooroperatie zou ik eerst maar eens mee terug gaan want nu nog pijn dan zit er iets niet goed en waarom heb je je laten opereren als ze zo klein zijn, jammer dat je niet tevreden met je lichaam bent, krijg het gevoel dat je na je borsten wel weer wat anders gaat vinden wat niet deugt.
Ga eens een jaar BBB oefeningen doen en kijk of je dan nog ontevreden met je borsten bent, 'mooie borsten" is heel selectief, goede lingerie kan ook wonderen doen.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:47

Ik kijk in je profiel en ik zie een hartstikke mooie meid, waarom vind je het niet in verhouding

( sorry ik heb niet heel het topic gelezen voor als het al gevraagd is )

Vind je jezelf te dik/dun voor het type borsten dat je hebt?

Je bent nu zo jong!! dalijk krijg je er nog spijt van!!!

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:50

take_one schreef:
Joh een Ctje maar. :)
Hoef echt geen dikke memmen hoor.. die heeft m'n moeder al.. die heeft er ontzettend veel last van.
Ik zeg al, het gaat me eigelijk niet eens echt om de grootte..

Wat vind je ma er eigenlijk van ?

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:53

Ti_Amo schreef:
Ik kijk in je profiel en ik zie een hartstikke mooie meid, waarom vind je het niet in verhouding

( sorry ik heb niet heel het topic gelezen voor als het al gevraagd is )

Vind je jezelf te dik/dun voor het type borsten dat je hebt?

Je bent nu zo jong!! dalijk krijg je er nog spijt van!!!

Ben het helemaal met je eens Ti-Amo!!!
Ze is mooi.
Waarom wilden ze je niet hebben voor een neusoperatie??
En welke operaties wil je nog meer laten uitvoeren met je lichaam??
Wees blij dat je gezond bent en geen levensbedreigende ziekte hebt.
Met de jaren veranderd je lichaam en wordt je vanzelf voller overal.
En staar je niet blind op foto's in tijdschriften want met een computer kunnen ze veel onzekere meisjes de kop helemaal gek maken.
Bezint eer ge begint.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:01

take_one schreef:
@ Josewoos: tegenwoordig ziet het er sowiezo al niet echt nep meer uit vind ik, maar je moet dan ook geen dubbel D ofzo laten plaatsen haha.
Wil gewoon een kleine C, niet te overdreven, heb nu een hele kleine 75B en dat maakt niet uit, maar de vorm stoort me nog het meeste.. en omdat het niet in verhouding is met mijn lichaam. :)

zucht, wat jij hebt heb ik ook... Alleen heb ik geen geld. Anders had ik het vorige maand nog laten doen..

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:06

Het is inderdaad niet goedkoop.
Mijn neuscorrectie was € 4500,00 :oo Maar geen seconde spijt van gehad!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 10:13

Ik heb bijna hetzelfde figuur als Brooke Hogan.
Voor degene die haar niet kennen:
Afbeelding
Ze heeft ook een vergroting laten doen want voorheen was het zo:
Afbeelding

Ook absoluut niet in verhouding, vind ik zelf.
Daar zit het probleem bij mij ook.

@ Bigone: ik ben idd bang dat ik daarna weer wat anders wil, maar mijn oren en borsten daar stoorde ik me het meestte aan, ben verder harstikke tevreden met mezelf dus dat is heel raar. :)

@ Ti_amo: dankje. :) Vind mezelf niet te dik, ik ben ook niet dik, maar heb gewoon stevige billen en benen en ben helaas gewoon wat breder dan echt heel smal.. heb gewoon kleding maat 36 en broeken maat 38.
M'n moeder begrijpt het wel een beetje, ze vind het alleen jammer dat ik wil laten sleutelen aan mezelf.

@flyfly: Ik ben ook blij dat ik gezond ben, nouja gezond.. iig ben ik gezonder dan heel veel andere mensen.
En het is daarom ook niet eerlijk dat ik nog vanalles wil veranderen, maar dit zit nu al eenmaal jaren in m'n hoofd.

osiris21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:23

Ik heb ook een borstvergroting laten doen... (Velthuiskliniek).
Ik heb absoluut geen pijn ondervonden van de operatie. Mocht niet tillen en had een beetje stuwing gevoel
(Voor degene die dat ooit gehad hebben). Mijn borsten zien er absoluut niet nep uit.
Mensen hebben het mij nog nooit gevraagd. Ik ben van een 70a naar 70d gegaan en heb nergens last van.
Ik heb een silliconen implantaat en die hoeft je hele leven niet vervangen te worden.
Ik laat elk jaar bij de HA m,n borsten onderzoeken. en controleer het zelf ook wekelijks.
Ik wens je succes met je beslissing.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:25

Toevallig heb ik de TV nu op rtl 4 staan en zie ik je topic, daar is namelijk nu het programma "gewoon mooier" en ging het over de bergman kliniek. Misschien ook terug te zien op rtlgemist?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 10:28

imd schreef:
Toevallig heb ik de TV nu op rtl 4 staan en zie ik je topic, daar is namelijk nu het programma "gewoon mooier" en ging het over de bergman kliniek. Misschien ook terug te zien op rtlgemist?

Toevallig kijk ik het elke week! Vandaar ook mijn keus op de Bergmankliniek. :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 10:28

Aha :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:32

Ts, misschien ook direct een liposuctie laten doen aangezien je over je benen en billen ook niet tevreden bent en hopelijk ben je dan wel tevreden, jammer van al dat geld, kun je een heel leuk paard voor kopen.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 13:35

Mijn benen zijn net vet, maar gespierd, dat vind ik helemaal niet erg. :)
Heb al zoveel geld weggegooit, heb vorig jaar op een priveschool gezeten, en niet geslaagd.. daar had ik wel 5 borstvergrotingen van kunnen laten doen.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:40

bigone schreef:
Ts, misschien ook direct een liposuctie laten doen aangezien je over je benen en billen ook niet tevreden bent en hopelijk ben je dan wel tevreden, jammer van al dat geld, kun je een heel leuk paard voor kopen.

Wat is dat nou weer voor een onzin opmerking.
Weet je, als je niets zinnigs te melden hebt, blijf dan lekker weg ofzo.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:46

@Ylana, ik vind jouw 'vroegere' neus juist prachtig! Ik weet dat het niet het mode beeld is, maar zo'n poppenneusje...hmm, nee geef mij maar zo'n grote gok :P (die heb ik zelf ook)

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:46

Als je specifieke vragen hebt over voorbereiding of hoe andere dingen verlopen kan ik je daar wel mee verder helpen. De keuze zul je zelf moeten maken. :)

visitor1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:07

Als je borsten en je oren je grootste problemen waren, zoals je zelf aangeeft.
Waarom ben je dan eerst nog gaan kijken of ze iets aan je neus wilden doen?
Voor zover de foto op je profiel duidelijk is, heb je echt een mooie neus!

Ik denk dat je aan je zelf moet werken, volgens mij heb jij een heel vertekend zelfbeeld. Want je bent echt een knappe meid!
Ik denk dat je redelijk perfectionistisch bent. Je moet niet te streng voor jezelf zijn. Als je dan nog steeds die borstvergroting wilt, dan zou ik ook goed kijken naar de risico's. Het lijkt me echt een hel als je slachtoffer van een mislukte operatie zou zijn.

Waarschijnlijk liggen die percentages erg laag, maar het zou je maar overkomen. Ik zou eens goed nadenken of je dat wel wilt.
Een vriendin van me heeft trouwens ook een borstvergroting laten doen. Zij heeft wel kleine littekens onder haar borsten, maar het schijnt dat ze het tegenwoordig via de oksel doen?

Begrijp me niet verkeerd hoor, doe wat je niet laten kan. Maar ik denk dat het "probleem" niet alleen je borsten zijn. Maar ook een deel in je hoofd. Dat is iets waar je misschien zowieso wat aan moet doen. (ook als je de vergroting wel wilt doen)..

Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor!Maar zo komt het op mij over.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:43

phormicola schreef:
@Ylana, ik vind jouw 'vroegere' neus juist prachtig! Ik weet dat het niet het mode beeld is, maar zo'n poppenneusje...hmm, nee geef mij maar zo'n grote gok :P (die heb ik zelf ook)

Tja, ik vind het heel goed dat jij er zo blij mee bent, maar ik heb er van jongs af aan echt problemen mee gehad... En ja, die problemen lagen voornamelijk bij mij.
Maar ik ben zelf zo veel gelukkig nu na mijn neuscorrectie.