Vooral de eerste week.. heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, maar paractamol hielp niet.. heb geloof ik elke nacht wel 3 spuiten bij gekregen in m'n buik van de pijn.

Zelf nu heb ik nog pijn, kun je na gaan..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Raggel schreef:Misschien even heel kort door de bocht he. Maar als een oorcorrectie al zo'n verschrikkelijke pijn doet, zelfs een half jaar na de operatie, hoe denk je dan dat je een borstvergroting gaat ervaren/doorkomen?
Dat is wel echt mooi geworden Ylana!

), maar ik zou het gewoon niet doen.. Voor mij is het gewoon dat je een stukje van jezelf niet accepteert..Iedereen heeft wel dingen waar die niet tevreden over is, maar ik denk dat het het fijnste voor jezelf is als je jezelf gewoon kunt accepteren zoals je bent. Niemand is perfect, anders was je wel een barbie. Ti_Amo schreef:Ik kijk in je profiel en ik zie een hartstikke mooie meid, waarom vind je het niet in verhouding
( sorry ik heb niet heel het topic gelezen voor als het al gevraagd is )
Vind je jezelf te dik/dun voor het type borsten dat je hebt?
Je bent nu zo jong!! dalijk krijg je er nog spijt van!!!
take_one schreef:@ Josewoos: tegenwoordig ziet het er sowiezo al niet echt nep meer uit vind ik, maar je moet dan ook geen dubbel D ofzo laten plaatsen haha.
Wil gewoon een kleine C, niet te overdreven, heb nu een hele kleine 75B en dat maakt niet uit, maar de vorm stoort me nog het meeste.. en omdat het niet in verhouding is met mijn lichaam.

Vind mezelf niet te dik, ik ben ook niet dik, maar heb gewoon stevige billen en benen en ben helaas gewoon wat breder dan echt heel smal.. heb gewoon kleding maat 36 en broeken maat 38.
bigone schreef:Ts, misschien ook direct een liposuctie laten doen aangezien je over je benen en billen ook niet tevreden bent en hopelijk ben je dan wel tevreden, jammer van al dat geld, kun je een heel leuk paard voor kopen.
(die heb ik zelf ook) phormicola schreef:@Ylana, ik vind jouw 'vroegere' neus juist prachtig! Ik weet dat het niet het mode beeld is, maar zo'n poppenneusje...hmm, nee geef mij maar zo'n grote gok(die heb ik zelf ook)