Dan kus je de grond toch even....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

carineken

Re: Dan kus je de grond toch even....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:11

en hoe is het met je hand?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:17

Laat je het nog even weten of je nog iets van de hoort ja of nee?
Heb je zelf wel het gevoel dat er een breuk zit?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 22:38

Ze hebben niet gebelt :D
Maar echt fijn voelt het niet :n heb echt op steeds dezelfde plaats een soort van pijnlijke scherpe steken als ik mijn duim of pols beweeg. Zal wel flink gekneusd zijn denk ik.

In elk geval bedankt het voor het vragen :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 22:43

Moest je niet later terug komen voor een extra foto? Als je namelijk kans hebt op een breukje in je handwortelbeentje kun je dat bijna nooit zien op de foto die direct word gemaakt. Na een weekje ongeveer kunnen ze het dan wel zien op de foto, heeft iets te maken met het genezingsproces wat op gang komt.

Iig dat vertelde ze mij vorig jaar voordat de foto klaar was. Bij mij konden ze de breuk trouwens wel direct zien in mijn handwortelbeentje, waardoor ik een week later terug mocht komen voor een CT (waaruit gelukkig bleek dat ie nog wel recht stond) en zo'n 5,5 maand in het gips mocht. Maar ik was achterover gevallen :Y)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 09:46

In Januari van dit jaar was ik uitgegleden in de sneeuw en werdt er gedacht aan een breuk in het 'schippers-botje' , toen kreeg ik gips voor 2 weken en moest daarna opnieuw foto's laten maken :j Zelfs nog 2 weken softcast gehad daarna en een MRI.

Maar ik denk dat ik genadig vanaf kom deze reis :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:35

Haha ok, nou ja ik had hem flink doormidden dus. Die dokter al helemaal ja waarschijnlijk zien we niets op de foto want. blablabla maar je krijgt wel gips. Hangt ie mijn foto op, kon zelfs een blind kind de breuk op vinden :Y) . Maar omdat je die vaak breekt wanneer je een val breekt met je handen dacht ik dat je wel terug zou moeten komen. Maar dat scheeld weer, hoewel kneuzing kan soms net zo lang duren en meer pijn geven.