ontstoken teen.. Wat een hell

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:23

Verdoving valt best mee hoor. (Oke, de tweede prik is wel gemeen maargoed, dan ben je er ook vanaf!) :) Wat je even moet vragen is of je huisarts de verdoving er heel LANGZAAM in wil spuiten. Want de verdoving doet geen pijn maar de vloeistof. Want die word in een korte tijd in een kleine ruimte gespoten waardoor die ruimte uit moet gaan zetten en dat uitzetten dát doet zoveel pijn!
Als je vraagt of de verdoving langzaam gezet kan worden scheelt dat echt al een hele hoop. (en ik kan het weten! :'))

Nano05

Re: ontstoken teen.. Wat een hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:39

H_Nalanta: het probleem is dat ik zo ontzettend bang voor naalden ben, ik denk weleens bij bloedprikken, stel je niet zo aan, maar ik word gewoon echt misselijk als ik een naald in de buurt zie komen of hem er in voel gaan. Zelfs als de paarden geent worden of er bloed moet worden afgenomen, ik hou ze beet, praat tegen ze, maar kijk echt de andere kant uit.

Maar wat een verademing zou het zijn als ik niet meer 50 weken per jaar met ontstoken tenen rondloop... het is het echt waard, ik weet het...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 08:45

Oh, ja dat is inderdaad een ander probleem! :+
Nouja, vanaf het begin maar NIET kijken dan! Succes! :(:)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 10:33

Verdoving opzich doet niet pijn, meer een onprettig dan pijnlijk gevoel, maar als het ontstoken is doet het wel degelijk pijn :=

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 12:51

@maykie: die prik is 10 seconden... weegt dat op tegen 50 weken pijn? En ik kan uit ervaring zeggen: die prik is niets vergeleken met de pijn van je zwaar ontstoken teen als je deze stoot. Ik ben ook geen held met prikken en ook mij hadden ze bang gemaakt, maar het viel reuzemee! Vaak als je het aangeeft dat je het eng vindt, leiden ze je af. In het ZH had ik een hele lieve verpleegster die me aan de praat hield en voor ik het wist, zaten de twee prikken erin.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 22:54

Heb ik weer, wil ik morgen naar de huisarts gaan zijn ze gesloten tot 5 september ivm vakantie :?