ik zou het echt niet weten, hij lijkt me een verschrikking om in de middeleeuwen ongesteld te zijn geweest!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Suzanne F. schreef:Liedje schreef:Dat is geen feit.Dat is een geloof, toch?
Tja maar feit en geloof liggen vaak dicht bij elkaar. Je kan met veel feiten aankomen over de Darwin-theorie maar die geloven ze niet. Hun feit/geloof is het scheppingsverhaal.
. Ik geloof er dus niks van dat we van de apen afstammen! Sizzle schreef:bevertje schreef:Dat klopt niet hoor.. Alleen mensen en enkele apensoorten worden ongesteld.
Honden moeten ook endometrium 'verversen' alleen gebeurd dat niet door afstoting maar door resorbtie zoals bij de meeste zoogdieren. Daarom had ik ongesteld ook tussen aanhalingstekens gezet.
Dat brengt weer verwarring met bijvoorbeeld de loopsheid van een hond.
Dribbel schreef:Feit: we stammen dus niet (direct) af van de apen, maar waren de mensaap vrouwen toen ook al ongesteld en zo ja, wat deden ze er tegen.
troi schreef:Dribbel schreef:Feit: we stammen dus niet (direct) af van de apen, maar waren de mensaap vrouwen toen ook al ongesteld en zo ja, wat deden ze er tegen.
10 miljoen jaar geleden hielden ze nog geen dagboeken bij dus ik ben bang dat je hier nooit achter gaat komen.. In 'de stam van de holebeer' gebuikte Ayla volgens mij stukjes bast