Slapeloosheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 14:41

Als ik eenmaal slaap word ik overal wakker van, of gewoon na 2 uurtjes al.
Omdraaien in bed, dan lig ik met mn hoofd naast voeten :')

Heb net gebeld voor de uitslagen maar ik krijg een grote mond van de assistente waar je U tegen zegt. Mij is door zowel de huisarts en ziekenhuis verteld dat ik vanmiddag de uitslag zou krijgen, ziekenhuis zei bel maar na 3en dan is het er. Nu zegt de assistente dat ik vrijdag maar terug moet bellen want dat is normaal voor bloeduitslagen, dat ik al meer dan 48 uur wakker ben heeft ze niets mee te maken. Vroeg om advies maar ze wilt ook geen advies geven dat moet de huisarts doen. En denk maar niet dat ik de huisarts te spreken krijg.
Kan aub iemand met een rubberen hamer langs komen om me in slaap te slaan?

Edit: Ziekenhuis gebeld, uitslagen zijn gewoon bekend, ze mogen me het alleen niet geven dat moet via de huisarts (assistente).
-:(-

aurora12

Re: Slapeloosheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 14:50

wat een narigheid, die slapeloosheid, kan me voorstellen dat je er krankjorem van wordt!!! Als het zo is dat je wel in slaap valt maar na een uurtje of 2 weer wakker wordt, dan zou het mogelijk met je eetpatroon te maken kunnen hebben. Als je in de avond veel koolhydraten eet/drinkt (zijn ook suikers in bijvoorbeeld frisdrank) of chips oid, dan krijg je een te grote stijging en daarna daling in je bloedsuikerspiegel......dit kan een reden zijn dat je s'nachts wakker word....
hoop dat het je helpt! Groetjes

Clouwdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 15:13

Triest zeg die assistente! Kan je niet nog een keer bellen en zeggen dat het ziekenhuis wel aangeeft dat het bekend is? En anders misschien gewoon naar de huisarts toegaan?

Je bent al 48 uur wakker??? :(

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 20:24

misschien pieker je van iets? Ofwel overdag sporten?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 20:59

Ik geloof niet dat ik van piekeren zo lang wakker zou kunnen blijven :=
Nog een keer heen gaan kon niet, de deuren gaan om 4 uur dicht en tot 5 uur telefonisch bereikbaar. Ga nu braaf morgen maar weer bellen :\