Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Equidea schreef:Het percentage Astma (maar ook adhd, ms, suiker, autisme en zelfs sommige vormen van kanker) zijn omhooggeschoten sinds er gevaccineerd word.
Pauline schreef:Het is echt wel onderzocht en een bijwerking dat kinderen last van hun luchtwegen kunnen krijgen door het enten
) mekkie schreef:ik heb mijn dochter niet voor baarmoederhalskanker laten enten omdat er nog te veel onduidelijkheden over zijn. verder heeft ze alle normale entingen wel gehad.
onley schreef:ik heb mijn zoon ook niet laten ënten tegen de mexicaanse griep
mijn vriend en ik vonden het niet nodig
overal om ons heen hoorde je ook dat er kinderen (baby's) gestorven waren door die prik.
Dus hier niet geprikt.
Equidea schreef:Talishe schreef:Ik denk dat je in de minder ontwikkelde landen nog meer gevaarlijke stoffen binnen krijgt hoor, daar is bijna geen regulatie voor. dat is er in de EU wel.
Vaccineren weet ik nog zo net niet. Zo heb ik gehoord dat er waarschijnlijk meer astma en allergieen zijn omdat kinderen te weinig blootgesteld worden aan gevaar van buitenaf, omdat we dus te schoon leven.
Het percentage Astma (maar ook adhd, ms, suiker, autisme en zelfs sommige vormen van kanker) zijn omhooggeschoten sinds er gevaccineerd word.
Alhoewel het ontkent wordt dat het door vaccinaties komt... brengt me dat wel aan het twijfelen.
(wij zijn niet perse anti-vaccineren, maar we twijfelen wel over de leeftijd van inenten en eventueel de bmr inenting).
_Nadia_ schreef:Wij hebben 3 kinderen en die zijn enkel gevaccineerd tegen polio. Dit omdat het bij wet verplicht is in Belgie om ze daarvoor te laten enten. Het liefst had ik dit ook niet gedaan, maar ze kunnen je zelfs uit de ouderlijke macht zetten als je het niet doet.
Wij hebben met veel artsen gesproken, voor en nadelen gevraagd en uiteindelijk besloten om ze niet te laten enten.
Heeft voor ruzie gezorgd met mijn moeder, maar het zijn onze kinderen en wij bepalen wat wij voor hen willen.
Mijn oudste is 36 uur na het breken van de vliezen geboren en de standaard procedure hier in het ziekenhuis was om hem daar te houden en aan de antibiotica te leggen voor het geval er een infectie zou zijn. Ik heb er voor moeten vechten maar het is niet gebeurd, ik ben zeer fel tegen antibiotica als er niets aan de hand is, we zouden met 10 minuten in het ziekenhuis zijn als hij toch een infectie zou krijgen en de vroedvrouw kwam toch 2 keer per dag langs.
Mijn oudste 2 kinderen zijn pas 1 keer ziek geweest, en dat was een luchtweginfectie toen we in Florida waren. De jongste heeft nog nooit ook maar een snotneus gehad.
Ik heb ook zo mijn visie op enten maar heb mijn kinderen toch wel mee laten doen hierin.