Sterkte in het ziekenhuis meis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
X_Michelle_X schreef:_Chanel_ schreef:Wat vreemd zeg. Ik heb ook een vreemd gebit. Rechtonder heb ik helemaal geen kiezen... nooit gehad ook haha.
Geen kiezen?? haha. Had je ook geen melkkiezen?
Zitten daar gewone tanden dan? of helemaal niets (net als een paard nits heeft waar z'n bit zit)
.
_Chanel_ schreef:_Chanel_ schreef:Wat vreemd zeg. Ik heb ook een vreemd gebit. Rechtonder heb ik helemaal geen kiezen... nooit gehad ook haha.
Geen kiezen?? haha. Had je ook geen melkkiezen?
Zitten daar gewone tanden dan? of helemaal niets.
Mariskatw schreef:Sterkte met de ziekenhuisopname! Lijkt me niet niks!
Ik heb 1 kies te weinig, zit nog wel een melkkies, maar zit nog niks onder. De tandarts heeft me wijsgemaakt dat dat met de evolutie te maken heeft.. mensen hebben steeds minder kiezen nodig. Nou dan ga jij lekker tegen de evolutie in in elk geval!
_Chanel_ schreef:Klopt... Op die rij zit er helemaal niks. Ik heb daar helemaal geen last van ofzo. Ik merk het zelf niet eens. Ik kauw gewoon met mijn tandvlees...Is keihard haha.
Mijn vriend heeft nog steeds een paar melkkiezen, die vielen er maar niet uit en er zitten ook geen gewone onder
Ohja en de wortels van mijn kiezen zitten in een krul. Een soort varkensstaartje.
Hahahahaha
Apart.. 
X_Michelle_X schreef:Hackie schreef:Ik heb in mijn rechterkaak ook alleen een melktand, zit geen 'volwassenkies' onder. Mijn moeder heeft het zelfde, op de zelfde plek
Maar 14 kiezen te veel is wel heel erg haha.
tja en dan 80% kans dat mijn kinderen het later NOG ERGER krijgen...
egt zielig voor ze..
vinurr schreef:Mijn lerares zat eens te vertellen dat haar zus een grote bult in haar mond had, en toen die opengesneden werd kwam er een mini-gebitje uitzetten met mini-tandjes.

gelukkig heb ik nog m'n melkkiesjes

en die zijn nu dus aan het groeien en ontwikkelen, heb er al een paar gewoon bij de kaakchirurg weg laten halen en wat de rest doet zien we wel.

_Chanel_ schreef:Klopt... Op die rij zit er helemaal niks. Ik heb daar helemaal geen last van ofzo. Ik merk het zelf niet eens. Ik kauw gewoon met mijn tandvlees...Is keihard haha.
Mijn vriend heeft nog steeds een paar melkkiezen, die vielen er maar niet uit en er zitten ook geen gewone onder
Ohja en de wortels van mijn kiezen zitten in een krul. Een soort varkensstaartje.
dus nu poets ik gewoon nog 3x beter dan ik al deed en heb ik een dure elektrische tandeborstel gekocht inplaats van een gewone
Moet er niet aan denken wat er kan gebeuren als die zenuwen beschadigen..