Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heeeeel zelden een uitschieter naar 4 dagen, maar dan is het gewoon over 
Jacimatho schreef:Voor diegenen die de pil zo enthousiast promoten als vakantieplezier verhogend middel...
Heel jong aan de pil en deze lange tijd slikken brengen aanzienlijke risico's met zich mee. Het verhoogt de kans op borst- en baarmoederkanker behoorlijk.
Denk goed na waarom je de pil gaat slikken en hoelang. Lees je goed in over de voors en tegens, de do's en dont's en ga hier niet lichtzinnig mee om. Je reset je hele lichaam middels deze hormonen en dat kan gevolgen hebben.
Jacimatho schreef:Voor diegenen die de pil zo enthousiast promoten als vakantieplezier verhogend middel...
Heel jong aan de pil en deze lange tijd slikken brengen aanzienlijke risico's met zich mee. Het verhoogt de kans op borst- en baarmoederkanker behoorlijk.
Denk goed na waarom je de pil gaat slikken en hoelang. Lees je goed in over de voors en tegens, de do's en dont's en ga hier niet lichtzinnig mee om. Je reset je hele lichaam middels deze hormonen en dat kan gevolgen hebben.

casperzot schreef:Het is inmiddels helemaal over, de ongesteltheid dan. Helaas voel ik me nog zeer uitgeput. Hier kan ik wel mee leven, maar niet als het in combinatie met school is. Ik heb al een jaar over moeten doen omdat ik zo vaak ziek was, nu moet ik waarschijnlijk weer halve dagen naar school, omdat ik anders te moe ben. Bah... Morgen bellen over de bloeduitslag.