Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jodi schreef:Nou,ik kan me wel voorstellen dat even flink kankeren wel kan opluchten!![]()
Ik heb laatst,op zoek naar nieuws,het vorige topic doorgebladerd en ik kan me wel inleven in het gevoel van fustratie!![]()
Verder zou ik nu gewoon je energie voor jezelf en je familie houden,en Bokt(en anderen) lekker laten kletsen.
Veel sterkte!![]()
crabbybitch schreef:doerakje schreef:Ik begrijp niet wat je hier nu mee wilt bereiken?
je wilt niet zielig gevonden worden maar de manier van schrijven vind ik behoorlijk medelij wekkend....
Ik snap het ook niet.
Wat is je bedoeling van dit topic?
Gerbenfroh schreef:Kop op, breek de statistieken. Doorzettingsvermogen helpt een heleboel. Mijn moeder (zelfde verhaal eigenlijk ook) heeft nog maar een hartpompfunctie van 7%....7!!! Vorig jaar oktober had ze een paar maanden, maximaal een jaar. Moest in bed liggen, rolstoel, absoluut niet lopen of enig andere inspanning. En moet je haar nu zien, de rolstoel laat ze achterwege, ze komt hijgend aan de telefoon als ik bel 'waar was je' 'achter in de tuin aan het werk' en gaat maar door....Je kunt het!!! Niets aantrekken van vreemden, lekker genieten van de tijd die je nog hebt.
nickyu schreef:Gerbenfroh schreef:Kop op, breek de statistieken. Doorzettingsvermogen helpt een heleboel. Mijn moeder (zelfde verhaal eigenlijk ook) heeft nog maar een hartpompfunctie van 7%....7!!! Vorig jaar oktober had ze een paar maanden, maximaal een jaar. Moest in bed liggen, rolstoel, absoluut niet lopen of enig andere inspanning. En moet je haar nu zien, de rolstoel laat ze achterwege, ze komt hijgend aan de telefoon als ik bel 'waar was je' 'achter in de tuin aan het werk' en gaat maar door....Je kunt het!!! Niets aantrekken van vreemden, lekker genieten van de tijd die je nog hebt.
KIJK !! dat geeft een mens hoop !!
heerlijk om te lezen trouwens dat er nog meer van die eigenwijze mensen bestaan
en doen wat ze kunnen wanneer ze het kunnen en schijt hebben aan
"je zou je zo moeten voelen" of dat iemand ook maar voor jou bepalen kan hoe je je voelen moet ..
daar kan ik echt niet met mijn pet bij hoe mensen daar bij komen ..
nickyu schreef:een wedstrijd aan die niet te winnen valt
dan kan je van te voren opgeven .. of er voor gaan
Citaat:ik heb de laatste weken een spook gezien of je doet wel héél hard je best om ziek over te komen