Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

E_dicky schreef:Oh, dat is niet fijn Cynthia! Dat van het vetarm eten had ik nog niet gehoord. Ik zal er nu zeker aan denken!
Nu heb ik dus het probleem dat ik 's nachts eigenlijk helemaal niet kan slapen!? Ik ben wel echt moe, mijn lichaam voelt dan ook echt uitgeput aan. Maar toch val ik maar niet in slaap, terwijl ik normaliter (voordat ik ziek werd) altijd binnen 2 minuten in slaap viel.
Ik heb nu toch maar vrij genomen van werk. Afgelopen week gewoon iedere dag gewerkt, volle dagen. Maar gisteren kwam ik thuis en toen moest ik gelijk overgeven. Ik denk dat ik het toch iets onderschat had. Nu doe ik het lekker rustig aan.
NathalieBerg schreef:Ikke, sinds vorige week geconstateerd.. ":(
Ik heb dus eerst zwaar ontstoken amandelen gehad hier voor een antibiotica gehad (wat dus niet samen kan met Pfeiffer!!, je krijgt hier namelijk erge uitslag van wat ontzettend jeukt!!
Na een paar dagen mn AB geslikt te hebben kreeg ik dus uitslag en ik zit nu van top tot teen onder met verschrikkelijke jeuk!!![]()
verder ben ik erg moe.. vooral 's ochtends last en moeite met de paarden doen, dan ben ik al helemaal gesloopt..
Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met mn stage..
). Het enige dat je kan doen is naar je lichaam luisteren, gezond eten en vitaminepillen slikken..
Cynthia82 schreef:NathalieBerg schreef:Ikke, sinds vorige week geconstateerd.. ":(
Ik heb dus eerst zwaar ontstoken amandelen gehad hier voor een antibiotica gehad (wat dus niet samen kan met Pfeiffer!!, je krijgt hier namelijk erge uitslag van wat ontzettend jeukt!!
Na een paar dagen mn AB geslikt te hebben kreeg ik dus uitslag en ik zit nu van top tot teen onder met verschrikkelijke jeuk!!![]()
verder ben ik erg moe.. vooral 's ochtends last en moeite met de paarden doen, dan ben ik al helemaal gesloopt..
Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met mn stage..
Doe je rustig aan?? (zeg ik...). Het enige dat je kan doen is naar je lichaam luisteren, gezond eten en vitaminepillen slikken..
Laten we elkaar er gezellig doorheen slepen![]()
Dus ben benieuwd!..
!! Citaat:hahah Thnx, ik heb zo afspraak bij de doktor om nog even alles te bespreken (had namelijk de uitslag via de telefoon gehad...Dus ben benieuwd!..
Doe jij ook rustig aan..!!
Cynthia82 schreef:Hoe kan dat toch, dat niet slapen? Gelukkig heb ik afgelopen nacht wel goed kunnen slapen..
Kan je vertellen hoe de ziekte bij jou is verlopen? Hoe lang duurde het, wat heb je gedaan? Hoe kwam je er vanaf?
Vandaag gaat het slechter met me dan gisteren, mijn hele lijf trilde... hopelijk morgen een betere dag..
Cynthia82 schreef:Citaat:hahah Thnx, ik heb zo afspraak bij de doktor om nog even alles te bespreken (had namelijk de uitslag via de telefoon gehad...Dus ben benieuwd!..
Doe jij ook rustig aan..!!
Wat zei de huisarts?
Ik heb het ook telefonisch gehoord en heb verder mijn informatie van internet gehaald. Ik ben benieuwd of je huisarts nog dingen heeft gezegd die ik nog niet weet? En hoe voel je je?
Ik stond vanmorgen op en dacht een betere dag dan gisteren te hebben. Ik voelde me minder moe.
Om 11 uur werd ik erg moe, maar ik hoopte dat de lunch me goed zou doen. Na de lunch kwam ik terug op mijn werkplek en toen stortte ik volledig in. Ik was duizelig, mijn hart ging tekeer en mijn benen voelden aan alsof mijn bovenlichaam 600 kilo woog. Ik kón niet meer.
Tegen mijn teamleider gezegd met tranen in mijn ogen. Toen zijn we samen naar de arbo geweest en die heeft me naar huis gestuurd. Ik mag absoluut niet meer dan 3 uur per dag werken.
Ik kwam thuis en ben gaan slapen en word nu net wakker...
Dit is echt drama!
Ben benieuwd hoe jullie je vandaag voelen..
Word nog steeds gek van de jeuk! hij kan mij alleen niks anders geven.
..
... en ben nog steeds echt gesloopt van tjsaa wat.. zoveel heb ik helemaal niet gedaan
), dus ik stond op, ging douchen en onder de douche bedacht ik me dat ik me nog moest afdrogen, aankleden, eten klaarmaken, naar de trein, naar mijn werk lopen.. Waar ben ik mee bezig? Het afdrogen is me al te veel.
).
E_dicky schreef:Haha verstandig van je dat je toch maar in bed bent gaan liggen Cynthia! Lekker even uitrusten...
Zelf heb ik de afgelopen dagen ook echt veel geslapen en ik voel me nu wel redelijk goed. Ik voel me helemaal niet ziek, alleen maar moe.
Ik ga over een week beginnen met een nieuwe studie, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik stop dan natuurlijk met werken (ik was van plan om dan nog hooguit 1 dag in de week erbij te werken). Maar over een week begint dus die studie en het lijkt me sterk dat ik dan al helemaal opgeknapt ben... Maar ik wil niet meteen al een achterstand hebben.
).

), mijn klieren waren ook flink opgezet dus Pfeiffer was snel geconstateerd en definitief vastgesteld na een bloedonderzoek. Huisarts dacht dat ik de heftige vorm had, maar helaas was dit niet zo. Ik heb me ziek gemeld op werk want ik kon helemaal niets meer. Heb 3 weken eerst bijna dag en nacht geslapen en ben daarna op therapeutische basis 2 uur per dag weer aan het werk gegaan. Van te voren dacht ik: dat is zo om, maar goed, wat was ik blij dat die 2 uur erop zaten. Ik was daarna helemaal gesloopt en kon zo weer slapen. Vooral mijn concentratie was heel erg aangetast. Na gedoe op mn werk waarbij duidelijk gemaakt werd dat mijn jaarcontract niet verlengd werd, heb ik mij ziek gemeld en besloten dat mijn gezondheid dan voorop moest komen te staan en ik dan beter thuis beter kon worden dan mijn energie te verspillen op mn werk.