Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar weet niet goed wat ik er mee moet doen. joyce2 schreef:@Muc: soms heb ik uitval van mn gezichtsvermogen, dus dat ik aan 1 kant blind word. Kan ook vaak niet uit mn woorden komen, of als ik moet typen, typ ik rare woorden. Ik zie vlekken voor mn ogen, ik kan duizelig worden, misselijk, soms overgeven (niet altijd gelukkig). En natuurlijk dat geweldige bonkende gevoel in je hoofd, het komt vaak vanuit mn nek en trekt dan door mn hoofd tot achter mn oog en voel het soms tot in mn neus (klinkt gek, maar is echt zo, 1 neusgat begint dan ook te lopen). De ene keer zit het echt achter in mn hoofd, de andere keer zit het meer achter mn oog.
Ik heb het nu al 8 jaar en gebruik Imigran (zowel neusspray als zetpillen) en tegen de misselijkheid gebruik ik Primperan zetpillen. Als ik migraine heb, zal ik ook gewoon door moeten werken, want als ik elke keer als ik migraine heb, naar huis moet, zou ik snel ontslagen worden... Maar moet zeggen dat ik ook bijna altijd gelijk mn medicijnen neem als ik het aan voel komen (al werken ze niet altijd, dus binnenkort weer ff langs de HA) Soms heb ik 3 aanvallen in een week, of een voor mijn gevoel 3 dagen durende aanval, soms heb ik 3 weken geen aanval, het wisselt dus heel erg en ook qua sterkte van de aanval. Dus als ik een lichte aanval heb en mn medicijnen slaan aan, kruip ik gewoon achter de laptop als ik me verveel en dan heb ik toch echt migraine
)

Rody01 schreef:Ik voel een aanval niet eens aankomen. Komt plotseling...
Vooral wanneer ik weinig slaap het gehad icm spanningen. Half uurtje liggen in het donker en het is weer over. Hoofdpijn blijft wel licht.