Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Casca schreef:bikini en slippers meenemen? ga je daarmee onder de douche staan
Rebeccaa schreef:Anders moet ik eerst naar huis en dan weer terug.
Dat snap ik niet? Ik hockey en na de training of wedstrijd, douche ik ook thuis hoor. Na de wedstrijd kleden we om in de kleedkamer gezamelijk (of als ik thuis wedstrijd heb trek ik op het veld het shirtje uit en doe een ander shirtje aan) en dan gaan we allemaal naar huis en douchen we thuis. Waarom zou je, eerst thuis moeten douchen en dan weer terug moeten gaan
Wel zo gezellig om af en toe na de wedstrijd met zijn alle een drankje te drinken en eventueel naar het 1e te kijken
Rebeccaa schreef:Wij hebben wedstrijd, dan drinken we met zijn allen wat en kleden we om. En dan fietsen we met een groep naar huis. Gewoon wat deo op en dan kan je best nog wel ff wat blijven drinken hoor.

capopjekop schreef:Rebeccaa schreef:Wij hebben wedstrijd, dan drinken we met zijn allen wat en kleden we om. En dan fietsen we met een groep naar huis. Gewoon wat deo op en dan kan je best nog wel ff wat blijven drinken hoor.
Na het voetbal is het dan nog 90 minuten naar het 1e kijken en daarna nog de kantine in. Dus dan ben ik vaak niet voor 7 uur thuis.
Het is niet verplicht nee, maar ik vind die angst nergens op slaan en ik wil er dus gewoon vanaf. Nu ga ik ook niet naar een sauna of beautyfarm, omdat ik dat niet prettig vind. En ergens is het denk ik wel een persoonlijke uitdaging.
En dan ben ik ook nog ongedouched.._Chanel_ schreef:Ik snap jou niet hoor. Waarom moet je er perse douchen als je dat niet wilt en niet durft? Ik hou al helemaal niet van dat hele " in je nakie met zn allen gedoe" dus ik doe dat ook niet en dat heeft niks met onzekerheid of wat dan ook te maken.