Mijn vader naar het ziekenhuis...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 17:08

Weer een update, ook al wordt dit topic niet meer zo gelezen. Wil degenen die het willen weten wel even op de hoogte houden

Met mijn vader gaat het qua bloeddruk, temp en suiker en zelfs nieren goed. Maar de diarree blijft helaas. Wat ie gister gegeten was komt er zowat onverteerd uit. Dus dat is niet goed. Vannacht veel last gehad, na zijn ontbijt was het even rustig en werd het iets beter. De bloed en poep-onderzoeken (had ik toch bijna mest getyped... :o ) hebben geen oorzaak ana het licht gebracht dus er moet verder onderzocht worden, mss ook darmonderzoek. Daar zag hij vanmorgen wel tegenop maar is nu wat rustiger: daar kom ik dan ook wel weer doorheen.

Inmiddels is hij het zkh al goed zat. Mijn vader kan er echt niet tegen zo geleefd te worden, doet liever zijn eigen ding. Mocht vanmorgen gelukkig douchen (gisteren nml niet) en is, nadat hij ingezwachteld was wegens de 2 infusen en zich lekker geschoren had, met zijn pantoffels aan onder de douche gestapt :+ Dus vanmorgen mijn moeder opgepikt en nieuwe gekocht.

Morgenmiddag ga ik met mijn moeder en de kinderen naar hem toe.

September

Re: Mijn vader naar het ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:16

Hoi

ik lees je topic en ik wil je veel sterkte wensen, hopelijk komt je pa er goed doorheen en vinden ze de oorzaak van deze ellende.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 17:55

TS, als er een nieuw bericht geplaatst is lees ik dat weer hoor! :j

Hoop dat jullie snel weten wat er precies met je vader aan de hand is.

En dat hij met zijn pantoffels onder de douche ging staan, was hij even in de bonen? :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:16

Ik lees ook nog mee ;)

Ik hoop dat jullie snel weten wat er aan de hand is.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 17:57

En weer even wat nieuws... Toen mijn vader opde SEH lag had hij een stof in zijn bledo wat duidde op een infectie. Deze had een getal van 145. Dat is nu gezakt naar 45 en dus positief. Want dat betekent dat de infectie aan het weggaan is. Hij krijgt daarom nu geen antibiotice maar ze gaan nu alleen de diarree aanpakken. Als dat weg is, gaan ze de medicatie afbouwen om te zien of de diarree wegblijft. Daarna zou de catheter eruit moeten en kijken of hij zelf weer kan plassen. Komt de diarree terug dan moeten er meer onderzoeken gedaan worden, maar nu dus nog niet. Pa blij :D Kan wrs dus nog wel even duren voor hij naar huis mag. Voor het weekend zie ik dat niet gebeuren. Ben vandaag op bezoek geweest en dat was erg gezellig.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:04

Wat fijn dat het wat beter gaat!
Maar als hij nog tot na het weekend moet blijven zit hij daar nog wel een tijdje :=
Hoop dat hij snel beter is.

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:18

Nou mooi dat het beter gaat:-)

En trouwens je ene zinsopbouw was grappig om te lezen..
"dus smorgens mn moeder opgepikt en nieuwe gekocht"

Net of je een nieuwe moeder heb gekocht Haha

joliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:21

Fijn dat het al zo veel beter gaat. :j

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 18:22

Wat fijn dat het beter gaat met je vader! Hopen dat hij snel uit het ziekenhuis is.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-10 16:26

Met mijn vader gaat het al een stuk beter. Diarreeremmers zijn goed aangeslagen en er mocht 1 infuus (Kalium) af. En miss zelfs wel alles (Fysiologische en bi-carbonaat geloof ik), maar dat moest de verpleegkundige nog navragen. Dus dan is de volgenden stap hoop ik stop met de remmers en wachten of diarre wegblijft. En dan nog catheter eruit en zelf plassen. Was er gisteren en sprak de dietiste van mijn vader en die gaf ook aan dat we echt op het randje hebben gezeten met hem. En dat een nierpatient met diarree eigenlijk al veel eerder doorgestuurd had moeten worden door de huisartsenpost.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 17:10

Goed nieuws: Mijn vader mag zometeen naar huis. Helaas wel met catheter want plassen kan hij nog niet. Dat moet 10 dagen blijven zitten en dan terug naar de poli om te kijken of hij het dan wel weer zelf kan. Zoniet dan volgen er weer verder onderzoeken. Mijn vader is er niet onverdeeld blij mee (al dat gedoe met die zakken enzo), mijn moeder is juist blij dat ie thuis komt.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:33

Fijn dat je vader naar huis mag! :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:11

Hoe gaat het nu met je pa? Is hij die catheter al kwijt? Lijkt het er op dat het iets overkomelijks was?