Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan is het voor mijn gevoel een feest wat ik op die dag heb (op zo'n manier kijk ik er na uit) en dan is het dus ook voor mijn gevoel iets wat ik niet eerder mag.Zilfstar schreef:OEI... weet niet of ik DAT aan durf....
MamaMiesje schreef:@TS:
Heb je de WeightWatchers al eens overwogen?
In het kort komt het er daar op neer dat je een aantal punten per dag mag eten (elk voedingsmiddel is een of meerdere punten waard). De kunst is dat je
a) elke dag opschrijft wat je eet en drinkt en je zo dus bewust bent van wat er allemaal naar binnen gaat aan eten/punten
b) als je nette maaltijden eet is er echt wel plek voor een lekker hapje zo hier en daar, als je maar binnen je punten blijft.
c) en af en toe óver je dagtotaal heen, dat mag ook

Zilfstar schreef:Heb die WW eens bekeken, maar dan heb ik er dus een dagtaak bij (heb ik het idee) om uit te vogelen hoeveel punten alles is. In mijn berekening mag ik 19 punten hebben en van elk afzonderlijk ding moet ik dan bekijken hoeveel punten dat waard is. Zo te zien kost het ook wat om mee te doen klopt dat?

. Heb het zelf ook druk en het kost me geen noemenswaardige extra tijd. 

) en dit werkt perfect. Het duurt langer om af te vallen maar het lukt wel (zie mijn onderschrift