Stijlen, en kun je het dan niet om die flexibele krulrollers doen? Misschien met schuifspeltjes en heeeel veel gel en haarlak goed vastzetten.
Ik wil wel foto's zien van het resultaat!
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 16-08-10 17:27
Misschien een idee om zo'n knotdonut te kopen, die meiden met kort en dun haar om de staart doen zodat ze toch een mooie volle knot hebben, die open te knippen en eronder te doen? Kan je eventueel met schuifspeldjes het haar wat aan vastklemmen.
Succes!
Suzann3
Geplaatst: 16-08-10 18:12
Het is zonde om een knotdonut te gebruiken, je kunt ook een (schone ) oude sok pakken en die knippen/oprollen
Als je model lang haar heeft kun je het stijlen en dan om een krullen/sok winden. Laat dit zitten, spray het vast en plak de rest van het haar vast met gel. Als dit niet werkt kun je al het haar vooraan zijn hooft touperen. Je krijgt (als het goed is) een dikke bol haar dan. Hiervan kun je dan de buitenste laag kammen en het in vorm plakken.
Ik denk dat een krulspelt en veel haarspray je wel kunnen helpen!
Daphna
Geplaatst: 17-08-10 10:51
Daar heb ik een paar filmpjes van gezien op youtube. Al het ei, behangerslijm, sok etc was overbodig. Ik ga even voor je zoeken. Kan wel even duren gezien ik het engelse woord voor vetkuif niet weet..
Edit: Google: Pompadour en een wereld gaat voor je open.