Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
troi schreef:Misschien een beetje intieme vraag maar als je opgewonden wordt (verhalen/filmpjes etc) merk je dan veranderingen?? Misschien verstandig om eens in die hoek te gaan uitproberen, krijg je een wat beter beeld van de uhhh mogelijkheden..
Dus dat zou ik niet weten eerlijk gezegd.
) Maar in jouw geval zou ik eerder voor een kleine vibrator gaan ofzo. Die hebben ze ook in minuscule formaten. Iris82 schreef:Ik denk niet dat je meteen moet gaan denken aan vaginisme. Want dat is een nogal beladen term. Het zou ook goed kunnen zijn dat je gewoon een wat stugger maagdenvlies hebt. Wat dus geen vlies is maar een randje weefsel bij de ingang van de vagina wat qua stugheid, hoeveelheid en dikte per vrouw verschilt.
Dit is wat er onder andere op Wiki staat over het maagdenvlies:
Sommige dokters en seksuologen zijn er voorstander van om het meisje zelf met de vingers het hymen te laten oprekken, om zo de eerste ervaringen met de geslachtsgemeenschap wat makkelijker te laten verlopen. Elke dag gedurende twee weken plaatst men daartoe in een warm bad één of twee vingers in de vagina en oefent men druk uit op de achterwand gedurende ongeveer 20 seconden.
_Yasmine_ schreef:Daarbij komt nu een ander ding..
wanneer je een leuk persoon tegenkomt draait het niet meteen op seks uit, zeker wanneer je verteld dat je maagd bent. Er zal dan eerst met vingers gewerkt worden wat ook zal doen laten oprekken

Bellatrix schreef:_Yasmine_ schreef:Daarbij komt nu een ander ding..
wanneer je een leuk persoon tegenkomt draait het niet meteen op seks uit, zeker wanneer je verteld dat je maagd bent. Er zal dan eerst met vingers gewerkt worden wat ook zal doen laten oprekken
Dat doet al pijn als ik er alleen al aan denk.
Sterker nog, ik heb het zelf wel geprobeerd (toen ik opgewonden was) en dan nog werd het niet wijder.
Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.
dat je het gevoel hebt dat het beneden 'open staat'?
)
Bellatrix schreef:_Yasmine_ schreef:Daarbij komt nu een ander ding..
Dat doet al pijn als ik er alleen al aan denk.
Sterker nog, ik heb het zelf wel geprobeerd (toen ik opgewonden was) en dan nog werd het niet wijder.
Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.

Bellatrix schreef:Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.
). lesilla schreef:Hier dacht ik ook aan. Sowieso voorzichtiger zijn. En voorspel inderdaad niet overslaan, want in die tijd word je (vaakAls je seks hebt gewoon eerlijk zijn over je maagd zijn. Dan kan de jongen voorzichtiger zijn. En gewoon veel voorspel houden.
) meer opgewonden en dus ook vochtiger en minder gespannen van beneden. Glijmiddel zou daarnaast ook nog kunnen helpen
Maar dat is bij iedereen anders.
. (Verder wil ik daar hier liever niet al te veel over kwijt want vind het te persoonlijk). Het komt erop neer dat ik ook best krap ben daarbeneden. IndianLady schreef:Tja de gedacht alleen al om Christine LeDuc in te lopen is al teveel. Ik denk dat er geen normaal woord over mn lippen heen zou komen.

Sabin_e schreef:lesilla schreef:Hier dacht ik ook aan. Sowieso voorzichtiger zijn. En voorspel inderdaad niet overslaan, want in die tijd word je (vaakAls je seks hebt gewoon eerlijk zijn over je maagd zijn. Dan kan de jongen voorzichtiger zijn. En gewoon veel voorspel houden.) meer opgewonden en dus ook vochtiger en minder gespannen van beneden. Glijmiddel zou daarnaast ook nog kunnen helpen
Maar dat is bij iedereen anders.
Als je maar niet heel bang bent voor dat het pijn gaat doen tijdens de 'daad' zelf. Dan is het moeilijk om je te ontspannen. Dus eerlijk zijn zodat je toekomstige eerste bedpartner er ook rekening mee kan houden is wel een goed idee
Zelf ken ik het probleem een klein beetje. Ik was er alleen niet op voorbereidt omdat ik nooit tampons gebruikte en nooit geprobeerd heb om twee vingers naar binnen te steken. (Verder wil ik daar hier liever niet al te veel over kwijt want vind het te persoonlijk). Het komt erop neer dat ik ook best krap ben daarbeneden.
troi schreef:Bellatrix schreef:Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.
Ja maar dat moet dus niet he! Dat mag alleen maar. Op jouw voorwaarden en anders gaat het feestje niet door. Simpel zat!

Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:Ik vind het met recht een vreselijk enge gedachte dat er ooit een penis in zou 'moeten'.
Ja maar dat moet dus niet he! Dat mag alleen maar. Op jouw voorwaarden en anders gaat het feestje niet door. Simpel zat!

[/quote]