Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

shaviera schreef:ik heb geen idee wat ze gedaan heeft!
ze heeft het open geboord zodat de druk er af was en de ontsteking leeg kon lopen,
nu moet ik over 2 weken terug dan maken ze het af±s
daar zie ik wel tegen op!
shaviera schreef:ik heb geen idee wat ze gedaan heeft!
ze heeft het open geboord zodat de druk er af was en de ontsteking leeg kon lopen,
Het ergste heb je inderdaad nu gehad. Ze hebben de zenuw kanalen schoongemaakt en opgevuld. Nu heb je een noodvulling en over 2 weken krijg je een permanente vulling. Daarvoor wordt je niet meer verdoofd want de tand is dan volledig gevoelloos (heel eng idee had ik zelf ook
) chocobroodje schreef:shaviera schreef:ik heb geen idee wat ze gedaan heeft!
Dat is een wortelkanaal behandelingHet ergste heb je inderdaad nu gehad. Ze hebben de zenuw kanalen schoongemaakt en opgevuld. Nu heb je een noodvulling en over 2 weken krijg je een permanente vulling. Daarvoor wordt je niet meer verdoofd want de tand is dan volledig gevoelloos (heel eng idee had ik zelf ook
)
Het is vooral de opluchting als de druk eraf is
sheela schreef:ik heb al verschillende keren een wortelkanaalbehandeling gehad. Als de zenuwbanen schoon zijn voel je er niets meer van. Ik had ooit een ontsteking en dat deed zoveel pijn dat ik dolgraag op zondag naar de tandarts ben gegaan! Ik kon niet zoveel paracetamollen of dergelijke slikken want ik was zwanger. Erg leuk, dan maar aan de borrel. Hielp ook niets. En op zondag mocht ik naar de tandarts. JOEPIE! Nadat de boel open geboord was, was de pijn weg. Even gespoeld en een paar dagen later naar de eigen tandarts. Ik vind een kies laten vullen met boren erbij enzo nog steeds veel erger dan een wortelkanaalbehandeling.