Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chocotof schreef:maar een behandeling in belgie wordt niet vergoed of wel?
ik wil eigenlijk naar een ander ziekenhuis omdat de secetaresses mij van t kastje naar de muur sturen. en mijn klachten niet serieus nemen.
maar de huisarts heeft mij aangeraden om bij de orthopeed te blijven waar ik nu in behandeling ben.
bigone schreef:Als je botten netjes op elkaar staan dan zou je daar niet echt pijn aan mogen hebben, ik zie dat je verder niet ingaat op het idee van Post traumatische dystrofie maar verdiep je er maar wel in, hoe eerder, hoe beter. Deze aandoening kun je oplopen bij elke verwonding, hoe klein ook.
Het moment dat het fout gaat is wanneer je afweersysteem de verwonding als niet lichaamseigen beschouwd en dus aanvalt waardoor je exact de symptomen krijgt die jij beschrijft, blauwig, dik en zeer pijnlijk. Ga zo snel mogelijk een deskundige raadplegen want als het PTD is dan is het ernstig.

Ik kan m'n arm wel maar 75% strekken,hij staat serieus scheef maar ik kan hem normaal gebruiken
!
alles is "vanzelf" genezen. Ik heb wel een gewone brace moeten dragen met een speciaal mechanisme!
. Moet je ook bij een kinesist gaan of niet? Ik ben na elke operatie toch minstens een half jaar op revalidatie moeten gaan, dat was hel, echt waar

Chocotof schreef:bedankt voor alle berichtjes.
Ik let heel erg op mijn eten, veel groente, fruit, melk etc.
Maar ik voel gewoon dat er iets niet goed zit in mijn arm.
Ik probeer wel positief te blijven en niet over doom senarios na te denken.
Zelf denk ik dat mijn arm overbelast is doordat ik na 3.5maand alweer moest gaan werken. Ik heb mijn hele ziekte periode geen recht gehad op uitkering if wat dan ook. Dus om mijn rekeningen te betalen moest ik wel.
Omdat ik onderweg naar mijn werk (eerste werkdag) gaan we nu kijken wie er verantwoordelijk is, aangezien ik ook behoorlijke schulden heb nu.
Stress werkt ook niet mee aan herstel
Ik hoop dat je wat dat betreft snel een oplossing kunt vinden.
Lynske78 schreef:Als ik jou was ging ik een hoge dosis vtamine C poeder innemen. En niet die van de etos of zo maar van een goede reformzaak.
Eventueel aangevuld met een goede multivitamine van de reformzaak. Ik heb al vaker gelezen dat hoge doseringen vitamine C kunnen helpen bij wondgenezing en botbreuken.