Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
, mijn zus heeft een kapsalon en daar is ook al het een en ander met verven meegemaakt!
. Ook door het product veranderen bijv van keüne naar bijv goldwell en daar kan veel verschil in zitten! @ TS is de kapsalon waar je het laat doen niet over gestapt naar een ander merk!
. Mijn zus heeft dat bij klanten ook gehad waardoor of de kleur niet goed pakte of ze haar uitval kregen en het erg dood ging worden!
, je kapsalon kan hier niks aan doen dat ligt aan jou haar en misschien kan die niet tegen de verf die of vernieuwd is of een ander stofje in is gegaan!
. Cayenne schreef:Gelukkig heb ik daar geen last van, aangezien ik mijn haar al 10 jaar pikzwart verfMijn haar reageert altijd heel heftig op verven
Het heeft overigens nog wel een hele tijd geduurd voordat m'n haar er weer een beetje overheen was. Esgaroth schreef:Cayenne schreef:Gelukkig heb ik daar geen last van, aangezien ik mijn haar al 10 jaar pikzwart verfMijn haar reageert altijd heel heftig op verven![]()
Ik reageer dan wel weer uitermate heftig op cremespoeling, daar trek ik ook echt hele plukken mee uit! Dat gebruik ik dus ook nooit!
@Nympfie: ik had trouwens wel gelezen op Wikipedia dat die 'kaalwordtziekte' NIET gepaard gaat met jeuk op je hoofd! En dat had jij wel heel erg toch? Dus dat zou zoveel willen zeggen als dat je niet die ziekte hebt (waarvan ik het woord niet kan onthouden).
) en afwisselend genoeg.
Dus daar kan het niet van komen.
, als het dat is dan weet je het ook gelijk!