Daarnaast zou ik ook graag mn vriend es 'verleiden' in een sexy setje.... en niet (zoals ik numoet ivm zwangerschap) een gigantische oma bh en tent..........
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JessAndHope schreef:Oh maar ik draag ook de 'oma-bh's 'hoor, gewoon omdat het niet anders kan. Maar die lichte kleuren zorgen er ook weer voor dat aan het eind van de dag die dingen alweer zwart zijn en dat vind ik er weer vies uitzien.
Daarnaast zou ik ook graag mn vriend es 'verleiden' in een sexy setje.... en niet (zoals ik numoet ivm zwangerschap) een gigantische oma bh en tent..........
. Ik ben fan van de RosaFaia van Anita en dan ik meen het model Twin. Absoluut niks opwindends aan
Je kan op hun website zoeken naar verkoopadressen.
JessAndHope schreef:@odetteke: Helaas helaas, ging het maar zo makkelijk met afvallen. Ben ooit eens 15 kilo afgevallen, maar mn borsten bleven zo groot. Ik heb ze nml al vanaf mn 11de heahen toen was ik echt nog niet zo zwaar als nu!
Ik kan je de hand schudden, ook ik had op mijn 11/12 de al enorm boobies. Ik had zelf een heel normaal postuur. Toen ik een jaar of 19 was en behoorlijk zwaar was, heb ik besloten naar de huisarts te gaan voor een verwijzing voor bvk. De HA raadde mij aan om af te vallen, hij geloofde mijn niet dat ik die boobies al had op mijn 12de, ik moest mijn moeder meenemen om hem te overtuigen. Ook ik had enorme last van schouders, nek en hoofd en ik voelde me heel onzeker. Ik ben rond 1997 geopereerd, helaas verkeerd gegaan, 3 maand met open wonden aan de onderkant gelopen, moest 2x per week dichtgebrand worden ZONDER verdoving, tepels zaten te hoog en had rare deuken en ze waren enorm ongelijk. Ongeveer in 2002 hersteloperatie gehad, deze was behoorlijk pittig, maar resultaat mag er wezen naar 1ste keer. Ik ben na de eerste operatie op 90c/d uitgekomen, na 2de operatie was ik ook afgevallen naar 80b en zit nu op 75 b/c. Ik kan je vertellen dat ik enorme pijn heb gehad na de eerste operatie, maar als ik het over mocht doen en weet de pijn van na de operatie vooraf, zou ik het 200% ZEKER weer doen. Daarnaast zijn ze nu alweer veel verder dan 13 jaar geleden en elke operatie kan verkeerd gaan, ik had gewoon dikke pech. Maar ben nu zo blij met mijn kleinere cup en ja, aandacht van het andere geslacht heb ik nu veel meer omdat ik veel zekerder ben en dit ook zeker uitstraal.

) kreeg ik er weer last van,maar ja niets aan te doen dacht ik.sietske83 schreef:Ik heb er overna gedacht en ga dinsdag een afspraak maken met mijn huisarts. (denk al jaren)
We gaan eerst verzekering even bellen hoe het zit met vergoeden omdat ik er zekerheid over wil hebben.
want ze kunnen wel mooi zijn, maar als je huilend moet afwassen door de pijn die je er door krijgt.. Is dat het allemaal waard? Laat je gewoon goed voorlichten, doe zelf ook de nodige research en als je het bij chirurg A niet vertrouwd dan zéker een second opinion aanvragen.