hellpp, mijn vriend snurkt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:44

Ik snurk ook wel eens, als ik erg moe ben heel erg.
Als mijn vriend er last van heeft dan ga ik op mn buik liggen, dan adem ik alleen nog erg diep maar ik snurk niet meer.
Misschien kun je dit nog uitproberen?
En tsja als hij zo'n beugel niet wilt gebruiken, dan slaap je toch niet meer bij m? Ik zou er wel alles aan doen als vriendlief erge last van mij zou hebben :j

vanLotje

Re: hellpp, mijn vriend snurkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:49

iedereen snurkt, in meer of mindere mate.
Ikzelf kan ook tekeer gaan als een beest, en mijn vriend is een lichte slaper. Gelukkig doe ik het niet elke nacht. Hij schudt me dan even wakker, ik draai me op de andere zij. Ik moet wel echt wakker worden gemaakt, anders ga ik zo weer door.

En het zijn meestal phases van 2, 3 nachten. Na de 1e verkas ik meestal voor een nachtje naar de logeerkamer.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:53

Oordopjes gebruiken en zorgen dat je eerder slaapt dan hij ;) Op de zij duwen is idd ook een goeie.
En er zijn spray`s voor in de keel dat helpt ook wel iets.

Opereren helpt niet lang; mijn man is ook geopereerd het was toen wel een half jaar iets beter. Maar dat was de moeite niet echt als je ziet wat voor pijn hij gehad heeft...

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 13:55

haha, ik ga gewoon vriendlief straks het topic laten lezen en dan hopen dat we richting apotheker gaan voor snurkpleisters...

Oordopjes brengt die mee van zijn werk straks, dus oordopjes en snurkpleisters, zou toch moeten lukken?

Operaties zou ik nu niet snel laten doen, kost inderdaad veel geld en brengt meestal niet veel op....
Op de zij duwen helpt ook niks, dat heb ik vannacht 5 keer gedaan, k ben er zelfs tegen gaan liggen zodat hij niet terug kon draaien :z

Mijn tante slaapt met een soort pompje op haar neus en mond, zij heeft ook slaapapneu. En voor het eerst in jaaaaaren kan mijn nonkel weer mee in bed slapen ;)

Carmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:11

Lolacabana schreef:
Mijn vriend snurkt ook, maar meestal ga ik eerder naar bed en dan slaap ik al voordat hij gaat snurken :')

Maar meestal slaap je toch samen om hetgene wat er daarvoor gebeurd? :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:53

mijn vader snurkt ook vreselijk en helemaal als hij savonds een glaasje wijn op heeft :n

Mijn moeder slaapt al 10 jaar met doppen en dan nog hoor je het :+ Ze heeft mn vader zelfs eens rechtovereind in bed gezet, en nog snurkte hij door :')
Snurkpleister werkten bij hem niet en sprays etc mag hij niet omdat hij hartpatient is.

Laatste optie is zo'n speciale snurkdokter, maar geloof niet dat hij dat wil :Y)

meliza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:11

Mijn man snurkt alleen als die heel moe is of als die teveel drank heeft genuttigd.
Zoals nu bijvoorbeeld }:0 maar wordt hem vergeven het is zijn verjaardag.
Heb je beide zijkanten al geprobeerd?
Die van mij snurkt wel als die op zijn rechterkant ligt...maar op zijn linkerkant niet.
Of wat ik ook weleens doe is eerder op bed gaan...maakt voor mijn dan toch niet uit, want het is of te moe of werkt toch niet naar behoren :D

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 22:29

Ik heb oordopjesss :D
We zullen straks wel zien hoe dat afloopt.

Vroeger gaan slapen doe ik niet hoor, het is altijd zo 'gezellig'

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:30

Nou kom ik uit een gezin waar vader ook een topsnurker is maar... ben ik nou de enige die het wel gezellig vind als iemand snurkt? :o Voor mij betekende dat vroeger voor mij dat de boel veilig was want paps was in de buurt _O-

Maargoed, ik ben dan ook iemand die echt overal doorheen slaapt :D

Nanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:34

Even naar de KNO arts voor een slaap-snurkscopie :D

Wordt hij in slaap gebracht, KNO arts onderzoekt waar het snurken vandaan komt en hoe het opgelost kan worden en dan wordt hij weer wakker. Hele onderzoek duurt 10 minuten.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 22:34

smillie_ schreef:
Meneer is ook echt in coma als hij slaapt, je krijgt hem bijna nergens wakker mee.
Ookal zegt hij jaja, ik ben wakker, en praat hij mee, de ochtend erna weet hij niks meer en is niet wakker geweest volgens hemzelf.

Ik ken het mijn vriend zei in zijn slaap: Ik hou van jou mijn allerliefste kruidenrekje :D .

Maar ontopic, mijn vriend kan ook zooo hard snurken heb ook alles al geprobeerd, meestal als hij op zijn buik licht, met zijn hoofd naar links is het het minste, maar ben ook nog opzoek naar de gouden tip :D

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 00:11

eh niets.. :\ Mijn man snurkt ook.. hoe hij ook ligt.. Hij heeft een operatie aan zijn neus gehad, om het tussenschotje te corrigeren. Maar het helpt niet, wat nog zou kunnen helpen is een wat grotere operatie.. iets in de keel, maar dat gaat weer een beetje ver.

*geeft tussendoor elleboog aan snurkende wederhelft*

Ik heb oordoppen, maar deze helpen maar half. Eerder slapen werkt ook niet, ik word er snachts gewoon wakker van. Vaak ook erg sjagerijnig :o Nu denk ik wel na over op maat gemaakte oordoppen, maar ik vraag me af of dat meer helpt..

edit: spray, druppels, tabletten, pleisters.. name it.. we hebben het allemaal gehad.. niets werkt }:0

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 10:01

De oordoppen hebben hun werk gedaan, ik hoor het gesnurk heel wat zachter en eigenlijk is dat al voldoende.
Hij snurkt ook alleen maar zo hard als hij echt heel erg moe is zegt hij zelf...
@ Jockey: Mijn vriend zegt echt de vreemdste dingen, over werk ofzo, je kan hem ook alles vragen, best wel handig zo :D

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:46

Dan heb je geluk :) Fijn dat ze al helpen.

Vaak wordt het ook erger door veel alcohol.. tipje ;)

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:55

Heel flauw, maar waar: Breek zn neus, en laat m weer door een chirurg recht zetten }> . Bij mijn vriend is het DE oplossing geweest tegen het snurken. Hij had z'n neus al een tijdje gebroken, voor de breuk snurkte hij al (en daarna nog veel erger) maar om hem weer recht te zetten, moest ie weer opnieuw gebroken worden. Dat is gebeurt (en niet zoals in de bovenste tekst staat door mij :+ , en hij snurkt niet meer :D

Verder zorgen dat ie op zn zij blijft liggen, niet te veel bier of andere alcoholische drankjes drinken, en verder zorgen dat de neus echt helemaal los zit. Ik heb ook ellendig vaak van de neuspleisters ed geprobeerd, maar dat heeft niet echt geholpen.

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 14:58

Als mijn vriend snurkt dan por ik hem net zo lang totdat hij op zijn zij ligt, dat helpt voor mij afdoende :')

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 15:08

nja, meneer snurkt door hoor, op zijn zij of niet ;)
Gelukkig drinkt hij geen alcohol, of toch zelden.
Hij is net thuis van zijn werk, ligt op zijn buik in de zetel, jawel, te snurken...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:09

Mijne snurkt ook, volgende stap is hem ECHT uit bed trappen :=

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 15:14

Ja, het snurkfestijn gaat gewoon door op zijn zij, maar dan is het volume wat minder.
Ik hoop maar niet dat hij erg verkouden wordt, deze winter :')

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 11:36

Tsja daar heb ik ook last van :P
Mijn vriend snurkt ook als een loodgraver haha, en is ook totaal niet wakker te krijgen..
Tenzij ik er een emmer ijskoud water bij pak }>

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 11:42

Mijn vriend snurkt ook, elke nacht. Als hij iets teveel gedronken heeft is het echt niet normaal. Vorig weekend ben ik van ellende op de bank gaan liggen. Daar waren wel al flinke porren, knijpjes en schoppen aan vooraf gegaan. Hij draait zich om en zaagt rustig verder. Het grappige was dat de katten meteen met me meekwamen. Hadden er vast ook last van.

Hij heeft wel de hele dag moeten aanhoren dat hij zich best schuldig mag voelen en dat hij dus de boodschappen moet gaan halen en koken. En "oja een bloementje als goedmakertje zou ook wel leuk zijn". :')

We lachen er maar om, maar het kan wel vervelend zijn (voor mij dan)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 11:42

Sleeper, jouw boktnaam is wel heel erg tegenstrijdig met bovenstaand verhaal _O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 11:45

Er is een nieuw soort operatie waarbij ze niet een groot deel van de huig weghalen, maar 3 hele kleine pinnetjes in de huig prikken. Dit kan onder plaatselijke verdoving, geeft bijna geen napijn en heeft een goed resultaat. Methode komt uit Amerika en wordt vooralsnog niet vergoed omdat het hier nog niet door de keuringscommissie heen is. Weet alleen niet meer hoe de methode heet, maar wellicht is dat te googelen.

OT: Vervelend voor je TS! En nog vervelender dat ie het ook op zn zij doet.

Risje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 11:49

Oordopjes, echt ideaal :D
Ik kan niet meer zonder slapen. Mijn man snurkt ook, maar ik kan al niet slapen als ik zijn ademhaling hoor :o
Ik prop oordopjes erin, en slapen maar!!
Ik heb ze sinds een jaartje op maat laten maken bij een opticien, kost wel even wat, maar nachtrust is belangrijk.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 11:58

smillie_ schreef:
Mijn vriend is 1.95, maar hij is zeker niet dik, hij heeft een buikje, maar voor de rest aan de magere kant.
Hij heeft wel een grote neus :+

Meneer is ook echt in coma als hij slaapt, je krijgt hem bijna nergens wakker mee.
Ookal zegt hij jaja, ik ben wakker, en praat hij mee, de ochtend erna weet hij niks meer en is niet wakker geweest volgens hemzelf.

Ik ga eens kijken naar zo een beugel, al vrees ik dat hij die niet gaat willen gebruiken.

Kunnen jullie dan zelf nog slapen me zo een gesnurk?
Ik word er gewoon gek van, een klein beetje gesnurk, tot daaraan toe, maar deze concerten zijn toch echt vreselijk }>

Omg dit komt mij té bekend voor, ik lees even mee want mijn vriend is dus PRECIES zo. Het is wel erger als hij alcohol op heeft dan is er echt helemaal niks meer mee te beginnen. :=