[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:22

Oh bah, dan is die er miss aan het uitgroeien?!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:27

Ja, zag het staafje namelijk zitten door mijn tepel heen, voor de liefhebber heb ik een foto..

niet voor iedereen btw, alleen voor de vaste posters hier.

Desty

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:48

dat klinkt niet helemaal goed idd.
zou wel jammer zijn....

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:50

Hee nieuw topic! Tof!
Ik vroeg me af of jullie er ook zovaak last van hebben dat het dopje van jullie piercing er zovaak spontaan afvalt? Ik heb het bij zowel m'n navelpiercing als m'n tragus, dna hoor ik ineens wat over de grond rollen en dan gaat daar het bovenkantje van een van de piercings. :') Ik draai ze echt zo strak mogelijk vast, bij m'n tragus vind ik het wel wat lastiger, maar vooral mn navel draai ik echt heel strak aan. Vind het niet zo'n heel handig probleem, vooral bij mijn tragus dan valt het achterkantje gewoon in mijn oor, en als ik bijvoorbeeld aan het werk ben dan heb ik geen tijd om uitgebreid het balletje te zoeken en het er weer op te prutsen. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Of hebben jullie dit ook en doe je er verder niks aan? ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:52

ik heb van al mijn piercing één keer gehad dat mn tragus balletje los liet, voor de rest echt nooit, oh jawel 1x mn tongpiercing maar die heb ik gelijk geheel doorgeslikt :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:53

Oei klinkt niet fijn DQ :\

Ik heb het bijna nooit Jodie :n
Laatst één keer gehad met mijn helix, maar die heb ik weer extra strak aangedraaid met rubberen handschoentjes aan :))

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:58

jillie1994 schreef:
Au au au, ik word nu echt wel een beetje gek van mijn tongpiercing!
Dit is de 4e dag en nog steeds zo dik als het maar kan, eten dat vult lukt me niet om binnen te krijgen. Het doet me ook pijn.
Hoelang bleef de tong bij jullie dik?

Ik wil je niet ongerust maken maar mijn vriend heeft twee weken last gehad van een zwelling die zo groot was dat ze er een bioplast staafje in moesten zetten bij geberk aan metalen staafje dat lang genoeg was. :+ Dus ja, dit kan. ;) Gewoon eten en het lukte mijn vriend ook dus mij maak je niet wijs dat je geen eten fatsoenlijk eten binnen krijgt. Gewoon eten, dan maar wat trager en dat het pijn doet... Tja, je hebt nu eenmaal een spier laten doorboren. ;) Niet beginnen met youghurtjes enz enz want dan ga je je tong minder gebruiken en wordt ie enkel stijver. Wie mooi wil zijn.....

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:07

Oh, ik denk daar heeft vast iedereen last van :') maar gelukkig heb ik geen tongpiercing anders had ik nu al een stuk of 10 balletjes doorgeslikt hahaha! Hmm ja ik draai ze ook altijd aan met handschoentjes aan, of in ieder geval mijn tragus omdat ik anders kan draaien wat ik wil, dan draait de achterkant vrolijk mee.

Wat een gepruts ook he, het is dat ze zo mooi zijn anders was het al exit geweest :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:08

idd mijn tong was echt enorm, maar heb mezelf gedwongen om te eten. alleen noodles gingen niet.

@ jodie, achterkant vastgrijpen met een minitangetje, en dan voor draaien :)

x_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:15

Heb nu 5 jaar m'n tongpiercing en bij mij is het bij het zetten bijna niet dik geworden :D heb wel direct van m'n piercer een ijsje gekregen :P
's avonds heb ik wel het avondeten door de blender moeten doen omdat ik met een vork niet kon eten haha

Waar poetsen jullie je piercings eigelijk mee?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:17

Ik maak mijn piercings schoon met dettol en dan goed afspoelen.
En ik kook ze regelmatig uit :j

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:18

Warm water en ontsmettingsalcohol :)

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:20

Yes, mijn tong is al minder dik haha :')
Staafje komt er een veel groter stuk bovenuit, wat ben ik blij haha :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:19

@ DQ.. klinkt niet echt prettig!

Ik weet ook niet waar ik last van heb, maar m'n rechter navelpiercing doet ook al moeilijk. Beetje bloederige bedoeling aan de onderkant :(
Heb het wel getroffen, nu maar hopen dat industrial lief blijft doen haha

Binky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:57

melt me ook weer :)
ik heb sinds een jaar een tongpiercing
en zit er nu aan te denken een navelpiercing te laten zetten.
maar kijk zo op tegen die lange genezingsperiode...

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:20

Het helen van navelpiercing voel je bijna niks van hoor. Je kan alleen in die maanden geen andere piercing in doen, ik mocht 6 weken niet zwemmen. Als het begint te onsteken meteen beginnen met spoelen met zout water, dan moet het helemaal goed komen hoor! :)

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:55

Afbeelding
Mijn tragus <3

De genezing van een navelpiercing valt reuze mee!
Hangt natuurlijk wel van de persoon af.
Maar heb nog nooit problemen gehoort..

Binky18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:07

mmmm nou dan wacht ik wel tot de herfst zo wie zo....nog ff nadenken en nu kan ik nog zwemmen (mits de zon nog een keer tevoorschijn komt)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:59

Navelpiercing valt best mee qua genezing.. heb die van mij sinds januari en ze doen het best goed. Alleen nu de rechter wat bloederig onderaan. Maar dat heb je nu eenmaal als je kitten je buik bespringt "er bewoog echt iets" :P Verder heb ik er tot nu toe weinig last van, enkel in april na een weekje tunesie wat gedoe (niet zo vreemd, veel in de zee gezwommen en kraanwater is gewoon zwembadwater qua chloor gehalte, dus ze hadden het best zwaar). Bij elkaar kan het misschien een tijd duren, maar je hebt er niet continu last van, dat scheelt.

Zucht nu komt uit m'n rechter micro troep zetten.. not amused.. zo maar even goed schoonmaken.
Linker lijkt aan de betere hand, voelt niet zo hard meer rondom, minder rood en pijnlijk. Zal wel verhuisd zijn naar de ander :(

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:13

Met mijn navelpiercing geneesde niet erg goed, die van mij was een halfjaar lang onstoken, maar ik spoelde ook niet goed met zeezout. Maar er is niks engs aan hoor, ook als hij onstoken is niet. Ik vond het zetten nog het ergste van alles. Zolang je er niet teveel aan zit is het pijnloos en komt het goed! :)

Caiitliin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 19:24

hoi! Ik meld me, heb een navelpiercing nu bijna 2 jaar, was bijna een jaar ontstoken achtig(er kwam altijd troep uit) en voordat ik op vakantie ging kwam er ook nog een bultje boven dus ik dacht eigenlijk dat ik hem er uit moest gaan halen. Maar toen ging ik 2 weken naar griekenland :D eerste week zwemmen in de zee was het bultje weg en de 2e week zag ie er zo goed uit! Hij is zo gebleven en nooit meer last van gehad :D
Dus ga lekker op vakantie haha :P
Heb ook nog aan elke kant in me oor 3 gaatjes :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:19

Moderatoropmerking:
Beste posters van dit topic, willen jullie denken aan de regels? :)
Ik heb namelijk al wat oneliners en stipjes verwijderd. Alvast bedankt!

x_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:01

oke ik doe dit eerst met ontsmettings doekjes die je bij elke piercer kan krijgen en kook ze ook uit, alleen als ik cola ofzo heb gedronken worden ze wat doffer, dan poets ik ze op met een zilverdoek :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:45

Tongpiercing en balletjes krijg je heel goed schoon in een beker met kunstgebittenreiniger.
Wel goed afspoelen met water daarna voordat je ze weer gebruikt.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 23:47

Red_Savage schreef:
Ginootje schreef:
Hallo!

Ik ga v/d week weer naar de piercingshop want me navelpiercing blijft toch wel erg rood.. en met velletjes & korstjes!
Weten jullie er nog iets voor?

Als Unicura niet werkt, of zeezout, en je dit echt al enige tijd hebt gebruikt op de goede manier dan zou je eens kunnen vragen voor Tyrosur gel.

Bedankt voor de hulp!
Ik heb hem halverwege april laten zetten!
Ik spoel regelmatig met Zeezout! En kook hem ook regelmatig uit!
'k ga binnenkort denk ik maar is in de zee zwemmen! Misschien werkt dat?