Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik draai ze echt zo strak mogelijk vast, bij m'n tragus vind ik het wel wat lastiger, maar vooral mn navel draai ik echt heel strak aan. Vind het niet zo'n heel handig probleem, vooral bij mijn tragus dan valt het achterkantje gewoon in mijn oor, en als ik bijvoorbeeld aan het werk ben dan heb ik geen tijd om uitgebreid het balletje te zoeken en het er weer op te prutsen. Iemand een idee wat ik eraan kan doen? Of hebben jullie dit ook en doe je er verder niks aan?
jillie1994 schreef:Au au au, ik word nu echt wel een beetje gek van mijn tongpiercing!
Dit is de 4e dag en nog steeds zo dik als het maar kan, eten dat vult lukt me niet om binnen te krijgen. Het doet me ook pijn.
Hoelang bleef de tong bij jullie dik?
Dus ja, dit kan.
Gewoon eten en het lukte mijn vriend ook dus mij maak je niet wijs dat je geen eten fatsoenlijk eten binnen krijgt. Gewoon eten, dan maar wat trager en dat het pijn doet... Tja, je hebt nu eenmaal een spier laten doorboren.
Niet beginnen met youghurtjes enz enz want dan ga je je tong minder gebruiken en wordt ie enkel stijver. Wie mooi wil zijn.....
maar gelukkig heb ik geen tongpiercing anders had ik nu al een stuk of 10 balletjes doorgeslikt hahaha! Hmm ja ik draai ze ook altijd aan met handschoentjes aan, of in ieder geval mijn tragus omdat ik anders kan draaien wat ik wil, dan draait de achterkant vrolijk mee.

heb wel direct van m'n piercer een ijsje gekregen 

Verder heb ik er tot nu toe weinig last van, enkel in april na een weekje tunesie wat gedoe (niet zo vreemd, veel in de zee gezwommen en kraanwater is gewoon zwembadwater qua chloor gehalte, dus ze hadden het best zwaar). Bij elkaar kan het misschien een tijd duren, maar je hebt er niet continu last van, dat scheelt.
eerste week zwemmen in de zee was het bultje weg en de 2e week zag ie er zo goed uit! Hij is zo gebleven en nooit meer last van gehad 

Red_Savage schreef:Ginootje schreef:Hallo!
Ik ga v/d week weer naar de piercingshop want me navelpiercing blijft toch wel erg rood.. en met velletjes & korstjes!
Weten jullie er nog iets voor?
Als Unicura niet werkt, of zeezout, en je dit echt al enige tijd hebt gebruikt op de goede manier dan zou je eens kunnen vragen voor Tyrosur gel.