Zo blijf je ook mager natuurlijk..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 16:42

hotchocolat schreef:
Ik dacht ook altijd dat ik maagzuur had, dit bleken later maagzweren te zijn en een slecht sluitende maagklep.

Maagzweren zijn ook te zien via bloedafname.

Hier precies hetzelfde. Volgensmij heb ik een maand lang pillen geslikt voor mijn maag en geen rennie's
meer nodig :D Gewoon stug volhouden dat je geen stress hebt, maar dat was het dus wel degelijk :+
Ik kon op een begeven moment ook niet meer tegen de meest vreemde dingen. Zo triggerde bijvoorbeeld
gevulde koeken mijn arme maagje. Maar met sinasappelsap weer geen last.

Jenthe_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 15:34

Sietske : ik had dit ook al voor ik de pil nam, maar kan ik zomaar na de menstruatie die pil 'sochtends beginnen innemen?
Zonnebloem; bedoel je een gastroscopie? Mijn moeder heeft dit laten doen en zij had ook iets mis met die maagklep..

pijnstillers zijn zeldzaam, rennie neem ik meer in (soms preventief, als ik weet dat ik teveel heb gegeten) motillium neem ik heeeeel soms (heb het zelf niet, maar een vriendin van me wel.. dus als ik daar bij ben durf ik het wel eens innemen.

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:33

Breukje in het middenrif, dat zorgt ervoor dat maagzuur omhoog komt in de slokdarm.
Kan in de familie zitten, in ieder geval wel in die van mijn.
Stress is nooit goed want daardoor eet je soms op het verkeerde moment, neemt iets teveel medicijnen om de klachten te verminderen maar houden het ook in stand of verergeren het probleem.
Als je de volgende tips in acht neemt komt het op den duur vanzelf goed.