hier word ik niet vrolijk van

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: hier word ik niet vrolijk van

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:46

Bel eens met je zorgverzekering, misschien kunnen die je helpen met bv een ander ziekenhuis, klachten, of aanvullende middelen (zoals een beperkte taxivergoeding zodat je in elk geval iets kunt doen.) En misschien dat ze het ziekenhuis wegens onzorgvuldigheid om de oren kunnen slaan.

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 08:52

slim van je baas!!
mijn baas had wel graag dat ik kwam maar ik hoef echt niets te doen wat niet kan dat moeten m'n collega's doen.

mijn pees blesure is van het werk.
ik heb niet de angst dat dit weer gebeurd bij mijn pony t kan wel als ze bv aan de kletter gaat en ik te veel doe met die hand maar ik verwacht dat dat niet zal gebeuren.

ik vond t raar om er weer op te gaan vooral omdat pony lief ook herstellende is van 3 pees blesure's en dus ook al ruim 2 maanden stil stond.

maar t leek wel of ze snapte dat ze niet druk mocht doen want (hoe dom kun je zijn...) ik was t niet van plan maar tijdens t stappen op de wei er zonder zadel en cap rijbroek of laarsen op gegaan en heel braaf dr 3 rondjes gestapt en een inimini stukje gedraafd.

ze was ook heel lang heel zoet met in en uit de wei halen met t gips dr om.
lijkt wel of ze dan echt denkt oei zal maar voorzichtig zijn met dr heel schattig van dr.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-10 09:07

Shadow0 schreef:
Bel eens met je zorgverzekering, misschien kunnen die je helpen met bv een ander ziekenhuis, klachten, of aanvullende middelen (zoals een beperkte taxivergoeding zodat je in elk geval iets kunt doen.) En misschien dat ze het ziekenhuis wegens onzorgvuldigheid om de oren kunnen slaan.

heb ik al gedaan maar hun advies is eerst dit traject afmaken bij t LUMC dus dat is tot vrijdag mochten er daarna nog dingen moeten gebeuren zoals misschien een operatie waardoor ze het weer recht maken kan ik dat bij een ander ziekenhuis volgen. En qua klachten heb ik ingediend maar ze doen er volgens mn zorgverzekeraar niet heel veel mee ook omdat het een universitair ziekenhuis is dus veel doktoren in opleiding. Buiten dat niemand wil toegeven bij wie het fout is gegaan en wanneer. laten we maar hopen dat bij de 30% hoor waarbij geen operatie nodig is om pijnvrij door t leven te gaan

@goldynf als t bij mij ook op t werk gebeurd zou zijn zou ik het ook niet spannend hebben gevonden om er weer op te gaan maar dat is nu wel t geval... maar ik zal me wel veel ste druk maken daarom

antje_vip

Re: hier word ik niet vrolijk van

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-10 12:36

ja zo gaat dat tegenwoordig in ziekenhuizen... :( Echt vervelend dat je dit mee moet maken.
mijn neus is ook voor eeuwig ingedeukt omdat de dokter héél zeker wist dat er "niks gebroken was."

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 08:53

hier weer even een update...

ben uit t gips :D kan m alleen nog niet veel bewegen en hij is nog erg dik, waar ik gister achter kwam is dat bobbeltje wat je op je pols hebt aan de buitenkant (botje) dat dat weg is :\ heb geen idee waar die heen is maar hij is er niet meer.

nu is mijn vraag aan mijn mede bokkers die ooit een gebroken pols hebben gehad of dat bij hun ook weg is en of t normaal is dat t dik is.

Ook wil ik weten wanneer in m weer kan bewegen (ik oefen wel veel al is dit pijnlijk).

Wederom had t ziekenhuis weer geen antwoord op mijn vragen (verschild per persoon meer kan ik niet zeggen) dus wie weet zijn er hier mensen die t antwoord wel weten ;)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:01

sprozee schreef:
chocobroodje schreef:
Meid ik weet hoe het is, zo zit ik al 1,5 jaar alleen kan er bij mij niet geopereerd worden. Blijf er niet in hangen, je even poedersuiker voelen is prima maar van zelfmedelijden is nog nooit iemand beter geworden ;)

waarom kan je niet geholpen worden dan?

zelfmedelijden heb ik niet maar wou t even aan iemand anders kwijt als aan mn vriend (die ondertussen ook gestoord vsn me word)

Ik vind dit een behoorlijke stomme en onredelijke uitspraak dat ts zelfmedelijden heeft.
Tuurlijk voelt ze zich rot, ik denk dat als iemand anders dit zou zijn gebeurt, zich hetzelfde zou voelen.
Dit heeft niks met zelf medelijden te maken.

Er worden in de zorg teveel fouten gemaakt ook dit is weer een fout die voorkomen had kunnen worden.
Je vertrouwd op doktoren en legt alles in hun handen.
Tja mensen maken fouten, maar het liefst zo min mogelijk.
Op vandaag word zo bezuinigd dat er teveel druk op doktoren en assistenten komt en fouten steken meer en meer de kop op.

Ik wil ts heel veel sterkte toewensen en hopelijk komt toch alles nog goed.