Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Rieja schreef:Ik zweer bij spulletjes van Lush! (http://www.lush.co.uk)
Het ruikt heerlijk, ze doen hun best om zoveel mogelijk natuurlijke ingrediënten te gebruiken en het is allemaal ook nog eens functioneel. Leuk is dat ze veel spullen (shampoo, conditioner, maar ook bodylotion en parfum) in vaste vorm hebben.
Voor een goede bodylotion zou ik naar de Bodyshop gaan, ik heb zelf nu een hele fijne amandellotion die supersnel intrekt.
Ligt het niet daaraan iig zegmaar
En van ketens als Lush en the bodyshop vind ik het wel typisch dat ze zulke rotzooi in hun producten stoppen
Hoe staat dat op verpakkingen vermeldt? Vooral die silliconen dan, want sulfaten zie ik wel eens staan.
Zelfde idee. Menino schreef:Dus als iemand tips heeft ...
Maar dat klinkt wel goed... Ik wil eigenlijk ook wel af van die stoffen, puur voor mezelf, ik denk dat het korte termijn oplossingen zijn... En ben bang dat je op lange termijn er mss zelfs slechter uit gaat zien als je je hele leven chemicalien op je gezicht smeert.
? 40 euro vind ik wel erg over the top , 20 a 30 a la, maar 40 euro ga ik mn moeder niet van overtuigd krijgen

Als het mij bevalt ga ik de hele lijn kopen, en dat gaat een duur grapje worden.. Heino schreef:Maar is dat niet met álle producten die je gebruikt? Heb het idee dat er om de paar jaar wel een nieuwe anti-rage komt
Ik koop 't zelf alleen niet.
Beter eet je dat juist zo min mogelijk. Ja voor de lekker
Maar niet omdat 't zo gezond is.
Volgens mij kopen ze oude partijen op en plakken ze er nieuwe stickers op... Vooral met dingen als zonnebrand wel tricky vind ik...
action, maar dit soort dingen, en voedsel ervan zijn dan weer niet zo mijn ding
Koop er idd mn zonnebrand, heb een hoge factor nodig maar da's normaal echt enorm duur.
, even volgen dit.