Zijn jullie ook zo moe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zidore

Re: Zijn jullie ook zo moe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:01

Ik hoor ook echt IEDEREEN er hier over
Wij geven het WK de schuld

heel spannend was het natuurlijk
+
tot laat voetbal kijken
+
veel bier ;-)
+
dat mooie heeel erg warme weer
+
en nog lang niet aan vakantie toe
= moe

;-)

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:01

Ik herken het ben zo moe verschrikkelijk

ik werk nu sinds Mei op kantoor voor 4 maanden en dat is duidelijk niets voor mij

Thuis werk ik van half 6 smorgens tot savonds 11 uur op stal en dan ben ik niet moe
rende 8 km 5 dagen in de week
Dus sporten doe ik ook niet voorlopig en daar word ik wel vrolijk van
Maar ik heb gewoon een keiharde schop onder mijn achterste nodig ik kan mezelf gewoon niet oppakken en gaan rennen waarom weet ik niet

Nu werk ik 9 uur op kantoor en ben ik dood moe verschikkelijk

Ik denk dat het ook aan switch van baan licht ander eten woon nu voor 4 maanden 300 km van mijn ouders af en tja het eten komt niet vanzelf dus ik eet of niets of iets makkelijks
Laatst bijgewerkt door Gentlegiant op 21-07-10 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:04

Ja, ik ben ook erg moe. Zeker sinds de zomervakantie begonnen is, merk ik dat ik mijn bed amper uitkom van de vermoeidheid. Ben fysiek ook erg moe, emotioneel gaat het wel eigenlijk. Al heb ik daar ook last van gehad (scheiding achter de rug/relatieperikelen), maar heb de zaken weer aardig op de rit. Nu die fysieke moeheid nog.......

Ik probeer veel te ontspannen, leuke dingen te doen, te sporten (ja, helpt echt!) en gezond te eten. Ik ben fysiek ook veel bezig (paarden/mijn werk/sport/alleenstaande moeder/huis/tuin/e.d.). Denk dat het wel goed komt....... Veel mensen gaan met moeheid nog minder doen, maar sporten en buiten zijn werkt echt, hoor. :j

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:04

Ik ben ook extreem moe/lui, geen zin om mijn zinnen te verzetten of ook maar iets te doen.
Heb vandaag voor het eerst weer een beetje gedaan deze week en heb vanaf gisteren middag vrij genomen om deze week weer een beetje bij te komen.
Nu heb ik ook een trage schildklier dus heb wel enigzins een reden dat ik zo moe ben, maar met dat warme weer is het nog erger. Slaap goed, te goed )

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:07

Nou, slapen kan ik ook goed, ja, hahaha..... Moest vanmorgen werken om 9 uur, maar ben om 11 uur begonnen (kan mijn eigen tijd indelen). ;)
Heb mijn wekker echt 3x verzet, kon echt niet opstaan. Erg, he? :+

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:17

Dt heb ik ook

Maar je moet opletten dat je niet midden in een cyclus wakker word

een cyclus duurt 1,5 uur dus of 1,5/3/4,5/6 uur enz slapen word je daar midden in wakker ben je moe en lustenloos en het werkt echt heer raar

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:21

Ik ben ook heeeeeel moe op dit moment :+

Gisteravond feestje gehad, maar was zo gezellig dat ik geen tijd had om te slapen :P

Normaal werk ik 5/6 dagen per week van 05.30-14.00 en dan ben ik eigenlijk juist fit. Probeer ook niet te veel te slapen, daar wordt je ook moe van!

Als ik 2 dagen of langer vrij ben, ben ik ontzettend moe en lui, maar heb dan ook hoofdpijn en ben heerlijk chagerijnig!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:45

Ik ben ook ontzettend moe. Niet zozeer van de warmte ik had het van te voren ook al.
Alleen het probleem is hoe moe ik ook ben ik kan niet goed slapen. Alleen in het weekend maak ik normale nachten. (8 uur).
De rest is allemaal korter. Terwijl ik hiervoor ook niet veel lange nachten had, maar dan sliep ik in het weekend langer. Mijn werk lijd er ook echt onder ben totaal niet geconcentreerd en mijn humeur word er ook niet beter van. Maar ik ben bezig om een appartement te kopen en sinds ik dat besloten heb slaap ik slecht, dus ik hoop dat als ik er eenmaal 1 heb dat het beter word.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:46

ik heb precies het zelfde gehad jou als jou ginger18.
Ik had toen de zeikte van pfeiffer.
Je moet dan veel rusten, en lekker slapen.
En als je moet je even naar de Dokter gaan.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:48

Hmm dat zou niet zo mooi zijn.
Ik hoop het niet.
Maar misschien inderdaad verstandig om een keer naar de dokter te gaan.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:50

Ik heb het de laatste tijd ook weer heel erg
Ik had vitamine b12 te kort, maar dat was nu goed..
Maar de laatste tijd ben k echt weer ontzettend moe, als k een middagje stal oid kom, moet ik eerst even slapen.
Heb er ook hoofdpijn bij :?

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:50

TGS schreef:
De titel zegt het al.

Ik ben de laatste paar weken zo verschrikkelijk moe en niet vooruit te branden.
Na het werk kom ik thuis en plof ik op de bank en met geen stok er vanaf te krijgen?
Hebben nog meer mensen hier last van?
Komt het door het weer?
Of misschien door iets anders??

Aan me voeding kan het niet liggen ik eet gezond en krijg genoeg vitamines binnen.

Iemand ideeën?

Ik wordt eerder moe van het niks doen dus om mij wakker te houden moet ik dingen blijven doen.

Maja mijn lichaam zeg ook niet eerder van hey het is ochtendvroeg dus je maag kan dat of dat nog niet aan.
Omdat ik ook bij mij zelf houd van zo laat ga ik pas slapen of tewel pitten daar hou ik mijn lichaam ook actief mee.

Dit zijn de 1e momenten waarom een hoop mensen koffie beginnen te drinken.
In feitte ben je in meeste gevallen niet moe en moet je leren actief wakker zijn en blijven.
[rust nooit teveel maar wees actief]

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 21:52

Ik ben ook moe :+ Vooral nu ik in de zomer nog maar 1 dag op stal werk, dan is die ene dag veeel vermoeiender dqan wanneer je iets vaker werkt _O-